Gå til innhold

"Mensverk" /modning er bare tarmproblemer?...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, nå er jeg både usikker og litt skuffa. Har hos legen tatt prøver siden jeg har hatt så mye vondt i magen siste måneden- alt jeg har spist har gitt meg magevondt. Men jeg har nok forvekslet "magene" litt underveis, trodda at: "Jippi! Nå har jeg godt med mensverk, nå modnes jeg, ja, nå skjer det noe..." og så har jeg måtte gå på do...Litt flaut er det, når jeg tenker tilbake, at jeg siste uka før permisjon ble sykmeldt, legen fikk panikk da jeg sa at jeg hadde liggi med mensaktige smerter hele natta...Nå ser det jo ut som om alt det jeg har trodd var mensaktige smerter og modning, kun er tarmproblemer!

Jeg føler meg litt teit her jeg sitter...Terminen er imorgen og tror virkelig ikke at noe kan skje denne uken. Flere som har opplevd noe liknende og kan klappe meg litt på kinnet og si at jeg ikke nødvendigvis må gå masse over termintida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan desverre ikke klappe deg på kinnet, for jeg har det nesten likt.., men har ikke vært hos legen.. så er ikke helt sikker...

 

Ofte lurer jeg på om det er fordøyelses smertene eller "at det kansje er noe på gang". Har jo mye kynnere også, og de kan bli ganske så regelmessige, men hver morra vokner jeg uten at det har skjedd noe. Er kjempe spent på å høre med jordmor til onsdag om jeg er blitt moden. Har 5 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg har termin imorgen. Nå leste jeg i et blad for gravide at man ofte kan ha diare som et tegn på at fødsel er nært forestående.Dette pga hormonet prostalgin(eller hvordan det skrives) Nært forestående kan allikevel bety 14 dager på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde menssmerter med min første og da var fødselen igang, så det kan like gjerne være modning. Har menssmerter nå også uten at det har skjedd noe enda. Ei venninne av meg fikk nå i september og det startet med menssmerter hos henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...