Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Så en dokumentar i dag om en selvmordsbomber som ikke trykket på knappen da han så en mor sitte å gi sin baby bryst. Syntes det var litt søtt.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg som trodde du skrev enda et innlegg om hvor sunt morsmelk er ... Det var virkelig søtt HI.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jada siklerotte, vi vet alle at du syntes at det er motbydelig 0og kvalmt å amme. Ikke alle er så umodne som deg vet du ditt merkelige vesen... Nå skal jeg gå å amme sønnen min, ha en fin dag.
Gjest Siklerotte Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Merkelig vesen, hehe - søtt det. Andre må gjerne amme så mye de bare vil, bare ikke foran meg. Kos deg du!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Godt det ikke var du som var selvmordsbomberen da..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Det var kanskje en muslim? Muslimene er veldig opptatte av dette med amming og at man for eksempel må vente med å ta livet av dødsdømte til de er ferdige med å amme ...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Denne var veldig bra.. Kjente jeg ble veldig provosert før jeg kom inn på innlegget... hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå