Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Samboeren min var utro for noen mnd siden. Pga omstendighetene og diverse valgte jeg å tilgi han og fortsette forholdet. Vi har det kjempebra nå og jeg har troen på forholdet. Problemet er hun han var utro med. Da dette skjedde måtte selvfølgelig jeg presse ut av han hvem det var. Kjenner henne ikke, men etter litt research (5. min på facebook...) vet jeg hvor hun jobber og hvem hun kjenner. Både jeg og sambo har masse felles kjente med henne og hun dukker liksom opp overalt. Er dritlei av å se trynet hennes hver gang jeg går inn på bilder som blir lagt ut av folk på facebook. har også begynt å få angst for å møte henne på byen. Er en liten by og sjansen er jo der. Vet ikke hva jeg gjør om det skulle skje. Mulig hun får et ølglass planta mellom tenna... Tenker og mye på hvem som vet om dette. Kanskje har hun fortalt det til folk som kjenner både meg og sambo. Blir jo helt paranoid når jeg møter folk jeg vet hun kjenner... har ikke fortalt sambo om disse tankene. Han kan jo ikke gjøre noe med det uansett, men vi snakker om å flytte pga andre ting som jobbmuligheter og det å komme nærmere familien. Er veldig usikker med tanke på flytting. Trives så utrolig godt i denne byen og det er her jeg (og sambo)har flest venner, så nøler litt med å bryte opp. Samtidig holder jeg på å bli gal av å tenke på denne drittkjerringa han var utro med. Blir jo minnet på det som skjedde hver dag når jeg møter folk hun kjenner, kjører forbi jobben hennes, ser plassen der sambo møtte henne da han var utro osv osv... Er det noen som har lignende erfaringer eller råd å komme med. Om vi flytter herfra vil jeg ikke det skal være pga henne, men er det mulig å komme over dette mens vi bor her?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes du straks skal fortelle samboeren din hvordan dette plager deg, gnager deg og ødelegger hverdagen din. Ettersom dere har kommet dere så langt, så regner jeg med han er innstilt på å gjøre sin del og være med å finne en løsning på det. Kanskje kan det hjelpe på bare å få forklart han hvordan du har det, selv om en ikke akkurat føler seg konge på haugen mens en utleverer seg (har hjulpet meg, men ikke ang samme tema). Om flytting er det som skal til for at du skal klare å komme deg videre, så stemmer jeg for flytting! Den dagen du har kommet så langt at du kan si "ja, han har vært utro. ja, jeg har tilgitt han. og ja, vi har kommet styrket utav det", så tror jeg du går med høyt hevet hode når du passerer henne på gata. Kan hende ho gruer seg for å møte deg på gata også, i frykt for å få seg en skikkelig overhøvling Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå