Gå til innhold

Noen ikm uke 51-folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 8. pp og vi går på med friskt mot som vanlig. Nye tiltak denne mnd er salviete og hostesaft. Får håpe det gjør susen... begynner ærlig talt å bli drittlei hele prøvinga og vurderer sterkt å ta en pause etter dette om den da ikke mot all formodning skulle sitte nå. Mister jo litt motet etter x-antall negative tester. Svimer vel av den dagen den plutselig blir positiv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM mandag i uke 51 :)

Forstår godt at du blir lei av å prøve når det aldri klaffer. Tror du ikke det hjelper hvis du forsøker å ikke tenke så mye på det, (lettere sagt enn gjort.. hehe), og kanskje er litt mer avslappet til hele situasjonen. Vet om flere som har brukt lang tid og blitt lei. Så de har egentlig lagt prøvingen på is, og da blir de plutselig gravide .

Håper det blir positiv test til jul for oss begge da :) Lykke til!

Skrevet

Jeg har også ikm man i uke 51!Har 1pp bak oss,så er spent på om det har det har klaffa denne gangen.Når hadde du "vilhababyimagen"eggløsning da?

Veldig moro dette her da.Kanskje vi er helt likt?

Jeg har hatt el.nå i helgen.Hadde forhøyet temp på lørdag så mulig el.da.

Blir i allefall spennende tider!Lykke til dere begge her med ikm i uke 51!

Skrevet

jeg har ikm fredag eller søndag, nå ble jeg plutselig litt usikker.... er iallefall 21. desember..

dette blir da vår 1.pp... men sist jeg var prøver brukte vi 14pp før lille gutt fant ut at han ville stifte bo i magen min...;)

man blir rimelig gal av å se negative tester mnd etter mnd.... men desto større blir gleden når krysset endelig kommer:)

og det nytter absolutt IKKE å la vær å tenker på det, for det ligger som en verkebyll i underbevistheten hele tiden.... Jeg trodde jeg skulle bli gal til slutt...

for å prøve å fokusere på noe annet den gangen så kjøpte vi oss en liten hund, jeg tenke kanksje jeg ikke kunne bli gravid så da skulle jeg iallefall ha en litt annen type baby:)

og 2 mnd etter vi fikk hunden satt jeg med posetiv test i hånden....:)

denne gangen har blir jeg nok ikke så opphengt tror jeg da... siden jeg allerede har en liten en og kose meg med....

men skjønner frustrasjonen din veldig godt...:)

lykke til iallefall!! får håpe vi alle får en posetiv test i uke 51, fin julegave det da:)

Skrevet

Hei, er i min 2.pp, har en sønn på snart 4 mnd og vi har bestemt oss for å få en så raskt så mulig. Har ikm tirsdag 16. Har enda ikke hatt el enda(bruker CB el-tester), hvilken dag i syklusen pleier dere å ha el, er det ca den samme hver mnd?

Skrevet

hehe!Det var jo ikke så dumt!

Noen som har en liten god hund som jeg kan være fostermor for!

(er faktisk seriøs jeg nå)

Er på jakt etter en hund som vil passe inn hos oss,men må ha en til låns først da datteren vår er litt skeptisk til hund.

Hun liker best katter sier ho.(vi har 2 katter hehe)

Har fått dibetes type 2 så fint og hatt en hund og gått tur med!

Skrevet

Skal ha ikm tirsdagen uke 51, og har hatt eggløsning i helga, (vis kalkisen stemmer.) Har ikke testet el da.. :) Men blir spennende.. Selv om jeg ikke tror at noe er skjedd enda, er akkurat startet med og prøve.. :)

Skrevet

Hei,har ikm uke 51 jeg også.Hadde lap 6 november så nå håper jeg at det gror et lite barn inni meg,mistet okt i fjor,svangerskap utenfor livmoren og har ikke blitt gravid siden,så nå krysses alt som kan krysses ;)

Skrevet

hei hei... jeg trur jeg tillhører her... trur nok at jeg hadde el i går... og vet jeg har truffet bra denne pp... Jeg vet ikke helt sikkert at jeg har hatt el før jeg har tempet i to dager til... men hadde en dipp i går og en veldig stigning i dag... Så det vil si at jeg har ikm på mandagen den uken... Har ikke iverkasatt noe tiltak denne mnd bortsett fra vitaminer.. Jeg er i min 9pp, men har prøvd 1 år 3 januar... tiden flyr, og jeg lever i et håp om at jeg ikke passerer året... sukk

lykke til alle sammen...

Skrevet

Hehe, når det gjelder "å ikke tenke på det" så forstår du hvordan det funker når (hvis) du kommer til 8. pp. Det funker ikke!!

Har iallefall ikm torsdag uke 51, dvs at jeg kan teste på bursdagen til sambo, hadde jo vært ekstra gøy om den var positiv da :) Bare synd at jeg fikk positiv el-test i dag og sambo er borte! Kommer ikke hjem før i morgen kveld... Fikk heldigvis tid til litt kos i går så får håpe han har seige svømmere som holder ut noen dager... =D

Skrevet

hei hei :) jeg har ikm en eller annen dag i uke 51. :P er ikke sikker på hvilken.. sier mellom tirsdag og torsdag.. hehe

har ikke anelse på når el er, men tror det kanskje er lørdag eller søndag.... (har kort periode fra el til mensen)..... Men ser ut til at vi ikke treffer denne pp :( ska egentli på julebord i helgen, men pga mangel på barnevakt så ser det ut til at jeg må være hjemme alene i helgen med jenta vår.. litt nedsig for å si det sånn

Skrevet

Vi vil ha en liten knert 8pp: huff, ja. tror på at det er vanskelig å la være å tenke på det. kommer jeg til 8 pp, blir jeg sikkert helt oppheng i det jeg også! sånn er vel vi damer ;)

jeg har el rundt disse dager, så vi har hatt endel sengekos de siste dagene. Til sambos store fornøyelse :) han er strålende fornøyd.. hehe..

blir spennende å se hvordan det går de neste 2 ukene da. krysser fingrene for alle sammen!! hadde jo vært verdens beste julegave :)

Skrevet

Har IKM mandag uke 51. Blir første ordentlige pp etter blightet ovum og utskrapning i oktober (ble gravid i første pp etter ppilleslutt i sommer). Tok seks uker før mensen kom tilbake etter utskrapningen, men nå er kroppen igang og EL testen var positiv på mandag. Det vil vel si at jeg hadde eggløsning igår eller idag? Kjører mannen min hardt hjemme nå, er jo helt sår og slitne begge to. Han ble så lei seg da vi mistet sist.. Så vi satser på nytt med friskt mot. Dessuten fungerer kroppen ekstremt godt uten ppiller, noen andre som har opplevd det?

Tenk om vi lykkes dere! Da har vi verdens beste julepresang å gi bort!

Skrevet

ja, hadde vært gøy med en sånn julegave :D

Har sååå lyst å bli gravid no! Blir helt tullete,..

Naboen vår venter en jente i mai.. hadde vært sååå kos å kunne hengt litt ilag etter ungene er født. Men ser ut til at det blir ganske god forskjell på alder, så den er litt lei.... men har veldig lyst å bli gravid no før jul... Da blir mine født på så å si samme tidspunkt, sånn at jeg kan bruke samme klærne om igjen . :P må spare penger på det man kan i dag ser det ut til... hehe.. så hadde vært greit....

Skrevet

Hadde en MA (bl.ov) i fjor, fikk tabletter som jeg tok hjemme - grusomt vondt. Legen sa vi burde vente til jeg hadde hatt en mens men det gjorde vi ikke. Ikke det at vi prøvde aktivt men jeg ble gravid rett etterpå alikavel men det gikk veldig bra, har nå en sønn på 4 mnd som er sunn og frisk.

Hvilken dag i syklusen har du EL? Jeg er på dag 16 og har enda ikke fått den, blir SÅ utålmodig!

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg hiver meg på her jeg. Er ny på BIM og i første pp, men likevel veldig utålmodig. Brukte 6 pp sist, så må vel bare smøre meg med tålmodighet;) Har IKM i uke 51....krysser fingrene!!

Skrevet

jeg kjenner at jag holder på med el nå eg :s da er eg et par dager for tidlig... trodde ikke det sku begynne før i morgen eg.. Kjente at det starta i går.. det er dårlig timing det.!!!! Sambo jobber seint denne uken, så får jo ikke gjort noe med det. så eg kan jo bare krysse fingrene og håpe at det hjelper å ha sex på lørdag?? tviler sterkt, men er jo lov å håpe.. Vi som stressa sånn me barnevakt for helgen så vi sku få tid bare oss 2.... jaja, er jo godt det da, men håpte det sku klaffe med el... :( litt nedtur... hehe

Skrevet

Jeg har også ikm mandag i uke 51, mange som har ikm da ser det ut til! :-)

Skrevet

Hei alle sammen :) IKM i uke 51 jeg også, torsdag den 18. Men mannen min reiste på jobb tre dager før el, så skal vel godt gjøres at det klaffer denne gangen...

Skrevet

*hihi* måtte bare snike meg inn her igjen å dele litt med dere :P

Min kjære mann kom hjem tidligere enn vanlig i dag, og pga god jenta vår endelig har lagt seg i sin egen seng så klarte vi jaggu å hoppe i høyet nå mens el står på :D er så fornøyd.. så da er ikke alt håp ute enda heldigvis ;) *sukk* som sagt, måtte bare dele

Skrevet

Hei!

Har IKM i uke 51, nærmere bestemt fredag 19. Hadde 28 dagers syklus forrige måned og testet positivt på EL i går kveld, dvs at jeg har EL i dag og da stemmer det at jeg skal ha IKM om nøyaktig 14 dager, fredag 19 desember - altså 28 dagers syklus, akkurat som forrige gang.

Er i min 2 pp nå, gikk helt opp i liminga forrige gang og tror jeg stresset litt vel mye rundt prøvingen, kjente etter hele tiden på både det ene og det andre. Denne gangen tar jeg det helt med ro, koser meg og nyter det når jeg har sex, ikke bare "kjører på" som forrige måned. Tar meg ett glass vin i ny og ne og "prøver" å ikke være her inne altfor mye, hehe... men det er ikke så lett da =)

Leste ett sted at med en 28 dagers syklus anbefalte man sex annenhver dag på dag 8, 10, 12, 14 og i tillegg på dag 15 hvis eggløsningen skjer ett døgn senere enn forventet.

Jeg hadde tenkt å kjøre annenhver dag opplegget, så hadde sex på dag 10 og 12 og så ville mannen absolutt på dag 13 og jeg hadde ikke hjerte til å avvise ham, så i går på dag 14 når jeg testet positivt på EL, da måtte vi bare hoppe til sengs - jeg lokket med sexy undertøy, stearinlys og skikkelig romantisk stemning på soverommet med en skikkelig deilig ryggmassasje på han først, selv om han var driiiiiitsliten etter en lang dag på jobb med nesten 3 timer overtid, greide jeg å få opp humøret hans allikevel. Vi hadde en kjempefin og romantisk stund, sukk.... det var deilig, hehe =) Men, stakkars mann, han kommer nok ikke unna i kveld heller, men han skal vel ikke klage, å ha sex hver dag en helt vanlig uke - det må jeg si er unntakstilstander her i huset, til vanlig har vi knapt nok sex to ganger i uka og da er det som regel lagt til helgen, han har alltid mast om at vi har for lite sex, så at han nå har fått seg HVER DAG(!!!), ja, da skal han ikke klage, hehe =)

Håper spiren sitter denne gangen da =)

Til Wanda71: Jeg er på syklus dag 15 og testet positivt på EL i går på dag 14, dvs at jeg skal ha eggløsning i dag på dag 15 eller i morgen dag 16. Så fortvil ikke - din tur kommer nok den også! Var bare tilfeldig at jeg testet i går, for når jeg var på toalettet (sorry - litt ekle intime detaljer her nå altså), så så jeg det var litt blank slim på papiret når jeg tørket meg, det var blankt og litt seigt og når jeg tok og klemte papiret litt sammen på dette slimet og åpnet papiret igjen, dro det med seg flere, lange slimtråder... fikk en aha-opplevelse og gikk og testet meg med CB digital EL test og jammen fikk jeg positivt resultat. Hvis du lurer på dette med eggløsning osv anbefales det å kikke litt nærmere på denne siden: http://www.pernille.info/

Veldig fin informasjon til deg som ønsker å bli bedre kjent med kroppen din under syklus, EL osv.

Ønsker dere alle sammen lykke til og krysser fingrene for ett positivt resultat om ett par uker =)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...