Bolla og lille rosin Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Heisann:) Jeg er inne og kikker litt på nettet for å lage kalendere og julekort til familie og venner til jul. Dumpet innom en side som heter VistaPrint, og der var det bl a sinnsykt billige julekort.. Noen som har bestilt derfra?? Det var så billig at jeg nesten ble litt skeptisk;) Takker for svar!!!
♥♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har bestilt og mottatt julekortene fra vistaprint. Var skeptisk som deg- men tenkte om jeg betaler ett par hundre kroner for kort som ikke er så bra, så vet jeg det til en annen gang. Men- jeg er veldig fornøyd og kommer til å bestille derfra neste år og. Vær bare oppmerksom på at kortene produseres i utlandet, og dersom du handler for mer enn 200 kr inkl porto må du betale toll for produktene. Jeg skjønte ikke noe da det plutselig kom en pakke fra Belgia i postkassa mi nemlig...
♥♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 eneste minus jeg kommer på er at jeg nå flere ganger i uka, nesten daglig får mail fra firmaet om det de kaller uimotstålige tilbud. sletter bare mailene før jeg åpner de jeg da, så det er sånn sett ikke noe problem.
Bolla og lille rosin Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Okej:) Det høres jo ikke avskrekkende ut da:) Men hvor lang tid tok det før de kom i posten?? Jeg er lovlig seint ute, og driver og bestiller nå ser du...:/ Kanskje ikke ta sjansen på det i år, men heller vente til neste år?? Takk for svaret:)
♥♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Man kan velge mellom rask, normal eller langsom levering, er prisforskjell. Jeg valgte treg levering, og fikk da korta innen 21 dager mener jeg å huske.
Nr. 3 i vente :) Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Hvor mye måtte du betale i fortolling da?
♥♥♥ Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Jeg bestilt 50 julekort som inkludert porto ble under 200 kr, så da slapp jeg fortolling
Gjest mphs Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Du kan handle for 200 kr i varer før du må betale toll. Frakten kommer utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå