Gå til innhold

samboeren min er så skjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når han sover ;-) tihihihi! Skulle ønske jeg kunne tatt et skrytebilde og lagt ut* nesten bare nå han er skjønn da men allikevel.. sitter her og smiler som et fjols ****** måtte bare få det ut litt at jeg sitter her og gløder for en gangs skyld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min er også veldig søt når han sover... Hadde han bare vært søt i våken tilstand og, så hadde det ikke vært eksen kanskje.. ;-)

Skrevet

ja det er nettopp det som er med disse gutta noen ganger.. ;-) han våkner såvidt nå som jeg sitter og taster febrilsk og så bare sier han "jeg elsker deg" før hodet dundrer ned i puta igjen...ahhhh om han bare var litt mer sånn i våken tilstand gitt :-p

Skrevet

mannen min er ikke noe søt når han sover, han ser ut som et vrak, og de merkeligste lydene kommer ut fra han:-)

men når han er våken er han helskjønn!!! :-)

Skrevet

Bedre det;-)

Skrevet

skal si jeg lo godt av den beskrivelsen :-) men som fumlis sier bedre det enn motsatt ;-) men for å være fair mot min samboer, han skal få poeng for at han klarer å bo med meg, jeg er ikke det enkleste menneske å ha med å gjøre! ;-) Og til tider er han nokså perfekt.. bare han vil :-)

Skrevet

Haha, samboeren min sovnet på sofaen foran tv'en en kveld.. og da jeg våkna utpå natta og skulle få han i seng, så satt han halveis oppreist med fjernkontrollen på hodet og sov!! :D Søøøttt!

Skrevet

Så godt å lese at noen syntes at samboeren er skjønn...og ikke teit/slem/uomtenksom og ett monster. hehe.

Friskt pust her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...