Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 når han sover ;-) tihihihi! Skulle ønske jeg kunne tatt et skrytebilde og lagt ut* nesten bare nå han er skjønn da men allikevel.. sitter her og smiler som et fjols ****** måtte bare få det ut litt at jeg sitter her og gløder for en gangs skyld
fumlis og skrikerungene Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Eksen min er også veldig søt når han sover... Hadde han bare vært søt i våken tilstand og, så hadde det ikke vært eksen kanskje.. ;-)
Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 ja det er nettopp det som er med disse gutta noen ganger.. ;-) han våkner såvidt nå som jeg sitter og taster febrilsk og så bare sier han "jeg elsker deg" før hodet dundrer ned i puta igjen...ahhhh om han bare var litt mer sånn i våken tilstand gitt :-p
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 mannen min er ikke noe søt når han sover, han ser ut som et vrak, og de merkeligste lydene kommer ut fra han:-) men når han er våken er han helskjønn!!! :-)
Jenta_00_ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2008 skal si jeg lo godt av den beskrivelsen :-) men som fumlis sier bedre det enn motsatt ;-) men for å være fair mot min samboer, han skal få poeng for at han klarer å bo med meg, jeg er ikke det enkleste menneske å ha med å gjøre! ;-) Og til tider er han nokså perfekt.. bare han vil :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Haha, samboeren min sovnet på sofaen foran tv'en en kveld.. og da jeg våkna utpå natta og skulle få han i seng, så satt han halveis oppreist med fjernkontrollen på hodet og sov!! Søøøttt!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Så godt å lese at noen syntes at samboeren er skjønn...og ikke teit/slem/uomtenksom og ett monster. hehe. Friskt pust her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå