Lellemor Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 har også en liten som blir 2 i desember.. skal bli så godt å gnu han tett inntill seg å kose og løfte og bære på.. gleder meg som en gris.. synes ikke jeg har fådd nær - kontakt med han i di siste mnd. stakkar.. bare sier om og om igjen da han gjerne vil ligge oppå meg og kose at han må passe på baby i magen,, men han skjønner ikke mye =( føler man dytter han bort liksom,.
-MtG- Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg har termin 9. januar, men svarer fordet:) Jeg synes også det er trist å ikke kunne være med på alt med lillegutt. "Itte fanget" sier han, men han må nøye seg med å sitte i armkroken:( Og ikke kan jeg sitte på gulvet å leke med han heller. Det er skikkelig ubehagelig også kommer jeg meg nesten ikke opp. Men vi er ganske flinke til å gå å legge oss i storesenga da, så koser vi og ser på barne-tv og han kravler rundt meg og leker og jeg kan ligge behagelig å slappe av:)
mor_til_2_84 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 2 åringen min har faktisk fått mye mer oppmerksomhet enn jeg hadde trodd på forhånd. Føler ikke at magen er like stor denne gangen, så han får fint plass på fanget, og da koser han masse med magen. Skal gjerne løfte opp genseren for å se ordentlig på den osv. Vi kan såklart ikke herje like mye som før, men føler meg heldigvis ikke like amputert som jeg kanskje hadde fryktet. Men merker jo at det skal bli godt å miste magen snart, for i veien er den jo på et vis uansett. Og lillegutt er virkelig gira på å treffe lillebror nå!
Venter nr3 er 22 år Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 jeg svarer selv om jeg har termin 30 januar...gutten min ble 2 i oktober:) jeg føler jeg kan kose å klemme så mye jeg vil med han..(han kan selvfølgelig ikke sitte oppå magen å hoppe,men så å si alt annet går da!) men nå er jeg i god form..(så har jeg to stk på 4år og 6år,så de leker jo og aktiverer han litt)
Krissy78 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Datteren vår blir 2 desember og skal bli storesøster i midten av januar. Jeg koser, klemmer, leker og nyter tiden med henne selv om magen er litt i veien.. :-) Selv om hun gjerne vil klatre på meg og sitte på magen så skjønner hun at det ikke går. Da koser hun litt og gir meg kyss på magen :-) Følte meg som en ganske dårlig mor de første månedene når kvalmen var på det verste, men nå er formen heldigvis bra og jeg klarer å yte det meste overfor henne også.
Mamman til M&E Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes akkurat det har gått mye bedre enn jeg fryktet. Han sitter fortsatt på fanget min mange ganger om dagen, litt på siden og hviler gjerne hodet sitt mot magen min. Ellers så koser vi en del i sengen, at han ligger inntil meg. Han liker også å klappe og susse på magen. Fryktet dette mye før magen ble så stor men føler ikke det har vært et problem. Bærer han litt gjør jeg også, på siden (hoften) men innrømmer at det skal bli enda bedre når magen er borte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå