Gå til innhold

Skrur dere av julestjerner o.l når dere legger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som ikke gjør det..

Videoannonse
Annonse
Gjest nickedokka
Skrevet

stort sett. Men det er veldig koselig å komme inn på stua om morgenen når jeg glemmer det=)

Skrevet

ja det gjør jeg! har kun 1 lys på om natta å det er et på kjøkkenet.

Er livredd for at det skal begynne å brenne.

Skrevet

Aner ikke jeg.. Har de på selv om natta jeg med unntak av to staker som det er en bryter på..

Skrevet

Nei, for mi er berre ei pære i enden av ein ledning. Enkel kobling, og ikkje slike mange småpærer. Ser ikkje faren i det, meir enn å ha på nattlys ellers.

Skrevet

Vi slår de alltid av, bortsett fra natt til julaften :D

Skrevet

Nei, de står på:)

Har et par lamper stående på til vanlig, så i advent og juletiden blir det stjerner og staker som tar over den jobben, hehe:)

Skrevet

hvorfor er det større brannfare med de med mange små pærer en de med en? Mulig litt blondt spm men jeg er ikke det.. hehe

Skrevet

Vi skrur dem av... Unødvendig strømbruk... Skrur av alt lys i huset + oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel... Strømmen er dyr nok som den er!

Skrevet

Nopp, her står både stjerna og adventstakene å "brenner" 24/7. men alle andre lysene slukker jeg.

Skrevet

Vi har uansett på litt strøm til oppvarming. Da blir det jo et fett om strømmen kommer fra gulvvarmen, tørketrommelen eller lampene.

Skrevet

Ja, synes det er like greit. OM natta står lyset nede i gangen på og ei vinduslampe på stua, ellers er alt slukket. Både unødig risiko og sløsing. Skal ikke stole blindt på slike lys. Drar også ut lysene på juletreet i jula vi når vi legger oss.

Julelysa ute får stå på da....blir noe annet med utelys på et tre i hagen.

Skrevet

Skrur av juletrelysene, men ikke stjerna og allt det andre dilldallet:)

Skrevet

Jeg som bor sammen med en branningeniør har rett og slett ikke noe valg... Her skur vi av alle lys, setter aldri på oppvaskmaskin eller vaskemaskin om natta.

Skrevet

Hehe, jeg har aldri på oppvaskmaskin o.l når vi sover eller ikke er hjemme.. Men stjernene står som regel på..

Skrevet

Ja, slår av adventsstjernen, og juletrelysene både når vi legger oss og når vi drar bort. Pga brannfaren.

Skrevet

ja, her blir alt sånt slått av.vi har bare et lys på på kjøkkenet, for lucas er mørkeredd.

er så redd for brann, og har lest og hørt om mange branner som starter i disse førjulstider.

Skrevet

Her skrur vi alt av når vi legger oss (stjerne, stake og tre ute) har en fjernkontroll i stuen som skrur av alt i en operasjon.

Skrevet

JA, alltid. Har hørt så mye om evt brann, at det er ikke nok å komme inn i stua om morgenen og de er på. Jeg setter de jo på når jeg kommer inn uansett. Å så tenker jeg miljø, spare strøm, hvorfor skal de stå på om natta??

Skrevet

Vi har satt på en timer så slipper vi og tenke på å slå av og på. Av kl 2400 og på kl 0600

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...