Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Siden noen tror det bare er "fjortiser" her inne kan vi ha en uhøytidlig undersøkelse.. Jeg er 32
Moderator. Hannah Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Hehe, du havner iallefall under kategorien RAR. Hvordan skal du dokumentere det da, for her inne juger ingen....... Her inne er det stort sett bare de hormonforstyrrede (gravide) som har en kronisk trang for å legge ut (jug) om en drømmesituasjon eller forferdelige oppmerksomhetshistorier sitert fra Allers eller norsk ukeblad.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 hehe legg meg gjerne under kategorien rar, og det er nok mye tull som skrives her, men jeg tror også det er utrolig hvor ærlige folk er også.. men man kan jo aldri vite hva som er hva da.. Selv har jeg vært på disse siden i nå ja.. 5 år og tror jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har løyet. Jeg lider vel bare rett å slett av skravlesyken jeg da.. hihi + at jeg liker best å være
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 25 år, ikke gravid, og for tiden ikke hormonforstyrret ;p
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Hepp!! Det er gøy å være best )) Alltid!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 jeg er 27 og samboeren min er 27!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 Jeg er 74. Har 3 barn og 5 barnebarn og 1 oldebarn. Stortrives her inne. Gikk på kurs på gamlehjemmet. Internet er gøy!!!!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 Er hverken hormonfortyrret eller kronisk løgner jeg:) Dessuten er jeg snart 25, bare vi bikker over nyåret, men likevel fjortiss når jeg føler for det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå