Gå til innhold

Skal begynne på p - piller igjen... Hva bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke begynne på Yasmin igjen for holdt på å "forblø" forrige gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er du fornøyd?

Skrevet

eg bruker loette. er veldig fornøyd med den :) merket ikke noe bivirkninger, mensen kommer når den skal (kanskje 1-2dager før/etter)

Skrevet

synfase, tror jeg det er.. er på mitt første brett, da det forrige merket jeg brukte ikke produseres lenger. så er litt tidlig å si, men har aldri hatt noen "bivirkninger" på andre merker, så det blir sikkert bra :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bruker loette. Brukte Trionetta før, men ettersom jeg har skjønt har loette tatt over. Når jeg brukte Trionetta fikk jeg alltid mensen 3-4 dager etter "pilleslutt", nå får jeg den som regel 1-2 dager før. Ellers veldig fornøyd

Skrevet

før gikk jeg på trionetta, nå har jeg fått mercilon. det skulle visst være lik dose hormoner hele veien,og ikke så svingende som trionetta var. jeg er superfornøyd. vet ikke om det er pillen eller fødselen som har stabilisert mine blødninger, men før blødde jeg masse og nå er det mere sånn: var det alt? får så vidt mensen før den er ferdig igjen...stooor forskjell!

Skrevet

Jeg gikk på Trionette da jeg begynte på piller, bytta til yasmin da jeg fikk en del kviser av Trionetta...

Er det like mye hormoner i alle disse pillene eller?

Skrevet

Jeg går på Cerazette, kjempefornøyd!!! :)

Hadde litt humørsvinginger i begynnelsen, litt ekstra med kviser...

Fikk "spotting" 2 uker etter jeg startet med pillene, holdt på i 2 uker og siden har ingen sett tanta gitt!! :) slutten av august sist gang! :)

deeeeilig!! :)

Skrevet

men cerazette er vel minipille, eller tar jeg helt feil nå?

Skrevet

Trodde Cerazette var minipille jeg?? hmm kan ikke ha de må tas til så nøye tidspunkt i forhold til pillene..

bare utsetter mensen heke tida med piller jeg, det er jo ingen ordenlig mensen...

Har ring nå og er greit det, men gubben kjenner den så godt når vi har sex så jeg vil ha noe annet..

Skrevet

jeg syns du skal satse på mercilon jeg. hverfall når du fikk disse kvisene og sånn med trionetta. hadde det samme problemet selv, og spurte derfor etter en pille uten så mye hormoner når jeg skulle bytte merke. her er det jevn dose hele veien. og for å utsette mensen starter man direkte på nytt brett i steden for å leve på de gule som man gjorde på trionetta. koster forresten ca 100,- per 3mnd pakke, så ikke dyr i drift heller =)

Skrevet

nei det var en vettug pris... yasmin er jo så dyre i forhold... Hmm, ringe legen i morra og få resept da... bare å huske navnet da.. hehe.. MERCILON.... Skrive bak øret... da skal de testes...

Skrevet

håper du blir like fornøyd som jeg er =)

lykke til!

gi meg gjerne en tilbakemelding på pm om du får lyst en dag =)

Skrevet

Cerazette, er en minipille som ikke er "nøye" på tidspunkt. Du har 12 timers slingringsmon....

Jeg tar den nå. Sluttet på p-piller for 5-6år siden fordi jeg hadde så mye bivirkninger. Har til nå merket lite bivirkninger, men hos meg har det brukt å gå litt tid før de dukker opp....

Skrevet

microgynon er de jeg fikk anbefalt nå, pga av alderen min.er fortsatt på første brettet,så vet ikke åssen mensen kommer til å bli.men dette skal jeg bare gå på til mannen er sterilisert,og ca 3 mnd etter....

bivirkninger...muligens lagt på meg et par kilo, men det kan jo være andre ting også...*kremt* mye godt å få tak i nå i disse førjulstider :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...