Gå til innhold

vondt i skrittet og innsiden av lårene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde huske dette fra sist, men...

I dag har jeg plutselig fått smerter i underlivet og nedover innsiden av lårene, det stikker også i brystene og jeg har fått råmelk. Fødte nesten 4 uker før termin sist, men er nå bare i uke 34. Bør jeg beskymre meg? Blir usikker, men kanskje dette er bekkenløsning? Hadde det kraftig sist, men kan ikke huske at det bare var sentrert nederst i magen og foran, noen andre? er det bare modning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det slik i ukesvis, sikker 6-7.. Samt kynnere og masrier. Og på tirdag er det 1 uke til termin;) Så man kan gå slik lenge..

Men det trener jo ikke være likt for alle. Kontakt jm/lege/føden om du er bekymret. Min lege sa det var tyngdekraften.. Og at jeg har født før som var årsaken.

Skrevet

Er smerten i "underlivet" i symfyse-området? Det er iallefall der jeg har skikkelig brennende smerte og det sier legen er bekkenløsning.

Kanskje smart å ringe føden for å høre for sikkerhetsskyld. Spesielt med tanke på at du fødte så lenge før termin sist. Lykke til!

Skrevet

jeg har hatt skikkelig bekkenløysning har følt ut som om at jeg skal dette fra einannen der nede å ungen bare skal skli ut:P hehe. men den siste uken har den blitt mye bedre. klarer faktisk gå bare sammen vondten som dere beskriver nå,nederst i magen,underlivet og nedover i lysken. men har lest at når babyen kommer ned i bekkenet kan hodet virke som en stopper å holder alt på plass.. hehe:)

Skrevet

har hatt alvorlig bekkenløsning sist, og synes det da var sentrert mer i halebenet også. Føltes mer som om noen hadde spent meg i tissen, nå er det mer en stikkende smerte og murringer nederst i magen, men det er bedre i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...