edvina har fått en gutt Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg burde huske dette fra sist, men... I dag har jeg plutselig fått smerter i underlivet og nedover innsiden av lårene, det stikker også i brystene og jeg har fått råmelk. Fødte nesten 4 uker før termin sist, men er nå bare i uke 34. Bør jeg beskymre meg? Blir usikker, men kanskje dette er bekkenløsning? Hadde det kraftig sist, men kan ikke huske at det bare var sentrert nederst i magen og foran, noen andre? er det bare modning?
27dager Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Har hatt det slik i ukesvis, sikker 6-7.. Samt kynnere og masrier. Og på tirdag er det 1 uke til termin;) Så man kan gå slik lenge.. Men det trener jo ikke være likt for alle. Kontakt jm/lege/føden om du er bekymret. Min lege sa det var tyngdekraften.. Og at jeg har født før som var årsaken.
Giinaღ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Er smerten i "underlivet" i symfyse-området? Det er iallefall der jeg har skikkelig brennende smerte og det sier legen er bekkenløsning. Kanskje smart å ringe føden for å høre for sikkerhetsskyld. Spesielt med tanke på at du fødte så lenge før termin sist. Lykke til!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 jeg har hatt skikkelig bekkenløysning har følt ut som om at jeg skal dette fra einannen der nede å ungen bare skal skli ut:P hehe. men den siste uken har den blitt mye bedre. klarer faktisk gå bare sammen vondten som dere beskriver nå,nederst i magen,underlivet og nedover i lysken. men har lest at når babyen kommer ned i bekkenet kan hodet virke som en stopper å holder alt på plass.. hehe:)
edvina har fått en gutt Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 har hatt alvorlig bekkenløsning sist, og synes det da var sentrert mer i halebenet også. Føltes mer som om noen hadde spent meg i tissen, nå er det mer en stikkende smerte og murringer nederst i magen, men det er bedre i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå