27dager Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 .. at dette er faktisk de siste dagene på ganske mange år (muligens) vi har helt for oss selv over lengre tide av gangen? Slo meg akkurat.. Og ja, jeg er lei og har masrier hele tiden og er sliten og føler meg svær og uhamslig og jeg gleder meg til i morgen for da er det min mnd og jeg vet at lille venn kommer i desember. Men likevel, skal virkelig prøve å slappe av disse dagene. Vet hvor travelt det blir med en liten en til.. Så slapp av jenter, denne siste tiden kommer aldri tilbake!
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 haha....ja, d er om du er førstegangsfødende det ja hehe...såh kos deg... Blir ikke slik med neste:)
-MtG- Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Tja, synes ikke jeg er så mye helt for meg selv jeg. Har en liten på 2 år. Men jeg gleder meg til å få ut babyen så jeg endelig kan ha lillegutt på fanget igjen uten at jeg holder på å besvime:)
Lellemor Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 har også en liten som blir 2 i desember.. skal bli så godt å gnu han tett inntill seg å kose og løfte og bære på.. gleder meg som en gris.. synes ikke jeg har fådd nær - kontakt med han stakkar.. bare sier om og om igjen da han gjerne vil ligge oppå meg og kose at han må passe på baby i magen,, men han skjønner ikke mye =( føler man dytter han bort liksom,.
27dager Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Nei, dette er ikke førstemann og tror det er derfor jeg tenker slik.. De timene jenten min er i barnehagen er de jeg har helt for meg selv og det vet jeg er en sjelden luksus som jeg (prøver...!) å nyte. Ellers er jeg helt enig med dere som sier at savnet etter å holde 2-åringen "ordentlig" er stort! Faktisk en av de tingene jeg gleder meg mest til! Har alt planlagt hvilke bøker jeg skal ha med meg på sykehuset for å lese for henne. Så kan hun sitte på fanget! Og ikke bare "sitte sidenav mamma" som hun sier nå. Hehe, idag kjenner jeg at jeg gleder meg mest;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå