Gå til innhold

Hvordan er deres små?


Mamacita og Sebastian:)

Anbefalte innlegg

Min syter kjempe masse og gråter fra ca 1900 til han blir lagt 2130...alt er feil og han vil ikke spise engang lenger!

Virker som om det er noe med tannkjøttet for han vil bite på alt og virker ganske desperat til tider..

Har deres små "forandret" seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min syter også litt før han skal legge seg hvis han ikke er stuptrøttt, for da sover han på sekundet. De siste ukene har han begynt å vegre seg for bryst, men jeg er bestemt på å ikke gi opp.

Forresten, min tar hånden sin i munn hele tiden nå, lurer på hvorfor....hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det er tenner på gang, og da kan det klø og verke i flere mnd i forveien i verste fall. Kan prøve å bruke Dentinox (smertelindring for spebarn) og smøre på gommene, kjøpes reseptfritt på apoteket. Har erfart at det hjelper, dog kortvarig...

Gutten min legges ca kl.19,og er noen ganger litt sutrete et par timer før leggetid (kommer an på hvor mye han har sovet på dagtid). Har også blitt vanskeligere å legge enn tidligere, VIL IKKE legge seg virker det som! Skikkelig sengefobi! Håper det går over... litt slitsomt å måtte kjempe han i søvn hver kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke problemer med leggingen men timene før:('Han syter og gråter i et og må underholdes hele tiden...hvis ikke så begynner han å grine...

Blir så sliten av det:(

Lurer jo på hva det kan være. Tenker at det kan være gommene eller magen...eller voksesmerter? har babyer det? han sparker omen våkner jo g har beina rett opp så og si hele natten. Litt komisk å se på egentlig. Men jeg våkner sikkert 20 ganger pr natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg blir det bare bedre og bedre, bortsett fra han har begynt å våkne litt oftere på natta og vil ha mat..men han roter ikke på natta da. Er bare å legge han igjenn etterpå.

 

På dagene er han blid som ei sol :) eneste gangene han er sur er når han er trøtt, da legger jeg han i vogna så sover han et par timer der.

 

Så jeg har igrunn ikke mye å klage over nei :) Snil, blid og rolig gutt, men sulten på natta hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini var også sånn et par dager, men det var ikke hver kveld. så vi lurte jo på hva som kunne være årsaken for at han var sån noen kvelder og andre ikke. Vi fant ut at han muligens var overtrøtt og overstimulert fordi de dagene han sovnet tidligere var han ikke sånn. Så vi begynte med en fast rytme hvor vi mater og tar på pysj i halv seks tida sitter litt på fanget til han begynner og bli urolig, da legger vi han i senga. Dette har fungert kjempe fint hos oss. Så nå sover han uavbrutt fra ca kl1800 tilca klokka syv dagen etter:)

tror også det er noen tenner på gang her er litt hoven i munnen, og han har roet seg når han har fått dentinox.

Husker også at eldstemann var litt "kranglete" og få til å sove rundt samme alder, men med han slet vi litt mer før det plutselig bare gikk seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...