♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 HVOR på kroppen blir nålene satt? er redd stikk, men tåler de noen steder. sånne store områder som rygg nakke o.l men når det kommer til mellom tær og i øret osv så får jeg noia.. så.. hvor blir nålene satt? hvor mange nåler er det, og hvor lenge sitter de i? og NÅR i svangerskapet begynner man med det hehe
Sunni Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Nålene som skal stimulere livmor/bekken settes på legger og ankler og oppå foten. Jeg velger selv hvor mange nåler som skal settes, f.eks hvis jeg føler meg litt pjusk orker jeg ikke så mye, men da bare sier jeg fra på forhånd så setter hun noen. Sitter i en halvtimes tid. Begynner som regel i uke 36-37, ikke noe før.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 2 i korsryggen, 2 omtrent der sprekken til rumpa begynner, en på undersiden av magen, en på utsiden av høyre legg, en på innsiden av venstre legg, en på baksiden av hver ankel sånn omentrent i gropa oppafor hælkulen. og en midt oppå hodet. Han som setter på meg sier at alle må være der, fordi "mønstret" må være komplett for å ha best mulig effekt. (hvis man kan kalle det mønster). Så om jeg synes noen er vonde og ikke vil ha dem, så vil jeg ikke ha like god effekt av det.
Mjølkekua Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Min akupunktør setter ikke nåler før etter 38 fullgåtte uker. Da setter hun en i hvert "smilehull" i ryggen, en på nedre del av magen (skal visst stimulere livmorhals), en på innsiden av hvert kne, noen på føttene/anklene. Jeg får i tillegg for å roe blodtrykket mitt, og de settes på håndledd, føtter - samt at jeg får en midt oppå hodet og en i panna (for fokus?). Har bare vært på modning 1 gang, men for blodtrykket mitt har hun varierert litt hvor hun setter nålene. Første gang begynte hun forsiktig med litt færre nåler for å se reaksjonen, men har økt litt antall nåler. Detvar det masse mensaktige murringer og aktivitet/stikk i senere på dagen/ natta og i løpet av helgen etter første modning. Har tro på at den utløste noe.. Skal igjen i dag .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå