Gå til innhold

Hva synes dere om dette da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har passet en gutt på 9 mnd fra i går til i dag.. Er gutten til en kompis, og jeg har ikke hatt altfor mye kontakt med det barnet... Moren var reist på helgetur til London, å hun kjenner jeg heller ikke alt for godt.. Jeg er 20 og har ikke barn selv, men det gikk jo kjempebra..

Tenkte litt på det i dag, ingen middels bekjent hadde fått passet min 9 mnd gamle baby mens jeg var i London..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste hun at faren kom til å fraskrive seg ansvaret?

Skrevet

Ja det visste hun, han skulle på julebord...

Skrevet

Da kommer det litt an på hvem som bestilte hva først. Hvis Londonturen var betalt for da faren bestemte seg for å ikke gå glipp av julebordet syns jeg faren er en fjott.

Egentlig syns jeg faren virker som en fjott uansett, som drar på julebord når moren til babyen er i utlandet.

Når det er sagt; jeg hadde ikke dratt uansett hvor mye jeg hadde betalt for den turen om jeg visste at humlepungen av en far insisterte på å dra på julebord åkke som.

Skrevet

Hun fikk tilbud om å være med noen venninner for 2 uker siden.. Så hun bestilte sist.. Var helt greit for henne at jeg passet han, men syns det er merkelig når hun nesten ikke kjenner meg...

Skrevet

Syns egentlig at det er ennda rarere at du er her inne hvis du ikke har barn eller er gravid!!!!!!

Skrevet

Nå er det vel mannen som kjente deg og dermed gikk god for deg som barnevakt. Jeg stoler i hvertfal såpass på min mann at han kan la folk han stoler på passe ungene våre uten at jeg kontrolerer det noe spessielt. Vi har også hat barnevakter et par ganger som vi ikke har kjent begge to. Ser ikke problemet med det.

Skrevet

Til info: Er gravid ja! Spurte ikke om din mening om at jeg hang her inne forresten :)

HI

Skrevet

Du ligger iallefall ann til og bli en ekte bimmer i og med at du driver og spørr hva vi mener om ditt og datt....For her inne er det slettes ikke sunn fornuft som gjelder men det er heller mye viktiger hva "alle" bim hønsene mener!!!!

Skrevet

Så lenge barnevakten var en oppegående og flott jente ville jeg ikke hatt problemer med det, såfremt barnet var trygg på andre enn foreldrene. Barn er forskjellige. Mitt eldste barn kunne fint kost seg hos en han ikke kjente veldig godt, mens yngstemann var for knyttet til oss til at jeg ville vært komfortabel med det.

Skrevet

Er ikke du en venn av en venn, som de egentlig ikke kjenner så godt i det hele tatt?

Skrevet

Åkæj, jeg la til "en venn av" helt av meg selv. Trodde det var en venn av en kompis.

Uansett, hvis de føler at de kan stole på deg er det jo ok, jeg tolket det dithen at;

a) Moren ikke visste det, hun trodde at faren passet barnet

B) Faren ga bort ungen til en venn av en kompis fordi han ville på julebord.

Takk for meg og god jul.

Skrevet

Vill bare høre hva andre hadde å si, fordi at for en stund siden var det en debatt her om hvor gamle barna deres var før de fikk overnatte hos andre.. Og da skrev jo noen at de ikke en gang fikk overnatte hos sin egen far før de var rundet året!!! Og hos besteforeldre 1 1\2 år osv...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...