Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Er ikke dette uthenging..? :-/ Passer vel bedre på kranglesiden??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Alle de som skriver slike innlegg som : HJELP spiste nettopp en skive med skinke kan jeg ha forgiftet babye min da??? Og skremer i samme slengen en haug med andre overhysteriske bimmere som tror at absolutt alt er farlig og spise i løpet av den tiden de er gravide. Og grunnen til at de tror at alt er farlig er at de spør alle bedreviterene her inne om hva som er farlig i stedenfor og høre på legen/jordmoren sin!!!!
Gjest Tale30 Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg syns disse kåringene er kjipe. Jeg kan derfor ofte med for fellesskapet: Jeg må nok være den mest hysteriske.. hihi. Diskusjon slutt. Det er ikke ok med slike uthenginger syns jeg
Gjest Tale30 Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Eller ofre meg for fellesskapet.. alt ettersom om man setter pris på rettskriving..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 det er the one and only.........blekkis!!!! mest hysteriske dramaqueen på dib ever!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 det var ihvertfall mamma til en stor en liten, osv også hun grysom dama. aaargh, de irriterte vettet av meg i på trimesterforum.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Blir litt mye fra den kanten til tider ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå