Joikaboll@ Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Her må det jo ha skjedd noe helt fantastisk, det er jo ikke lenge siden du var så ulykkelig :-) Men ikke noe er bedre. Lykke til!
Mom2Two Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Dø, man kan bare ikke rope ut an så stor A uten å si B!!!!!! Så kom igjen - fortell, snuppa!!!!! Klemmelemmelemmer
Tøysetipp Skrevet 30. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2008 To måneder siden jeg ble singel og trodde jeg skulle forbli singel lenge. Hadde skikkelig kjælighetssorg.. Men, når man minst venter det så skjer det tydligvis. Hi hi.. Stinkerbell.. ho ho.. Ikke så mye annet å si at jeg er forelsket og at det er gjensidig ;-) Men, jeg tar det rooolig.. hi hi.
Tøysetipp Skrevet 30. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2008 Hi hi.. snuppa.. Skrev om henne i den siste mailen til deg.. ;-) Hvordan går det med deg? Tenkt på deg..
Mom2Two Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Åja, visste ikke at det var henne, trodde kanskje det bare var en date eller noe:-p Så spennende da! Så deilig å være forelsket:-) Vi kom hjem for en times tid siden. Det har vært en slitsom uke for oss alle, så greit å komme hjem igjen. Skal fortelle mer om begravelsen osv. på mail, jeg. Mange gode klemmer til forelskede deg:)
Tøysetipp Skrevet 30. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2008 Jeg tar det litt rolig da, du vet .. :-) Godeste og varmeste klemmelemmene til deg.. Ikke stress med mailen..:-)
cherry coke Skrevet 30. november 2008 #11 Skrevet 30. november 2008 Var det hun du skulle på date med? Hvilket antrekk endte du opp med?=) Gratulerer med forelskelsen!! Sant som de sier...man vet aldri når man blir truffet av amors piler..;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 woohoo! du vet den hesten jeg snakket om? sitter du godt der oppe i salen? heheheheh.
Tøysetipp Skrevet 30. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2008 Jaaa... humrer.. Vet ikke om jeg sitter så trygt da, men føles godt i hvert fall..;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 pssj.. hvem bryr seg vel om trygt.. du har allerede vært langt nede så fallet blir ikke så langt denne gangen, iallefall ikke enda. forøvrig do you know what a lesbian brings on her second date? a u-haul... satser på at du vet hva en u-haul er... om ikke så er det en henger. ;p
Gjest Skrevet 30. november 2008 #15 Skrevet 30. november 2008 Så herlig!! Godt å lese at lykken nå smiler til deg. :-)
Tøysetipp Skrevet 30. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. november 2008 Stinkerbell.. Show me some mercy.. Har ikke vært i gamet så lenge. Care to explain? *blunk* Takk Ugl@ ;-*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #17 Skrevet 30. november 2008 fnis. haha. vel, lesbiske damer har med seg en henger med flyttelasset sitt på andre daten. det pleier å gå fort i svingene i det lesbiske miljøet. hehe.
Tøysetipp Skrevet 30. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. november 2008 Ååå, det er ikke så ukjent.. *gapler* Nå vel.. Kanskje derfor jeg tar det litt rolig. ;-*
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 30. november 2008 #19 Skrevet 30. november 2008 hmmm nysgjerrig. Var dette hu du stæsja deg opp for til date her om dagen?? hæhæhæhæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå