Gå til innhold

Overnatting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så med overnattinger.. Jeg hater virkelig og sove borte.. Har alltid hatet det, og unngår det så best som mulig. Klarer fint og sove på hotell og slike ting, vis jeg da har med mannen min som er en stor trygghet da. Alene klarer jeg det ikke i det hele tatt.. Føler meg så utrolig dum.. Går helt fint og sove hjemme i huset vårt alene.. Det er ikke noe problem, er kun overnatting andre steder. Har vært sånn siden jeg var liten, og nå er jeg nærmere 30.

Er så redd for og overføre dette til egne barn, de vil jo sikkert snart sove hos venner og besteforeldre, men jeg er så redd for at de ikke skal få sove, eller ha det bra. Noen med tips her?

I tillegg så er det jo jeg selv som sliter. Snart er det kurshelg med jobben, i en annen by.. Der det ikke er mulig og komme seg hjem på kvelden. Jeg gruer meg så. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. OG syns og det er pinlig og si dette til noen. Har hvertfall ikke lyst og snakke med sjefen om dette. men vet ikke om jeg klarer og sove borte.. Prøver så godt jeg kan og unngå slike ting, men neon ganger er det umulig.. Da går jeg og som nervevrak uker fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du tror skal skje om du overnatter borte?

Har du prøvd psykiater?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...