Vegaspia Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Heisann Lurer på om noen vil ta seg tid å svare. Jeg har nå tenkt å prøve Barbasco Plus (begynte igår) Lure derfor på om noen av dere har blitt gravide mens dere gikk på dette kosttilskuddet ? Vakre Bæla vet jeg jo om , takk snuppa !! Alt er vedr et forsøk mener nå jeg.. tenker å starte akupunktur igjen også. Uansett har jeg tro på dette, om ikke annet kanskje hjelper dette på mine stive ledd... klem fra meg
mamma-brum Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg vart litt interessert i hva dette er slags preparat, og hvor du får kjøpt det ? Har dere vært prøvere lenge? Vi har vært det i over 2 år og har nesten begynt å miste troen på at vi skal få det til... Skjønner det som at du i alle fall vet om ei som produktet har hjulpet. Lykke til !!!
Vegaspia Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 heisann, det er et kosttilskudd som skal hjelpe til på hormonene, rense... men om du slår opp navnet kommer du til ei hjemme siden , der kan du sende en mail at du er interessert og da kan du bestille derfra, jeg var så heldig å få en boks av en bekjent. Det er dyre piller, men alt er verd å prøve,skal oxo til akupunktur til torsdag, så da er det bare å krysse alt for at det skal lykkes snart. Vi har prøvd i 2 år nå, ble gravid ifjor sommer men mistet uke 7. Ikke vært heldig etter det og nå renner tiden ut.. jeg blir 44 i januar. Gir ikke opp men er ikke like fokusert, bare prøver lett nå.... Lykke til deg oxo =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå