♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Stekebrettet til ovnen ser ikke ut, prøvd å skrubbe det med stålullsvamp og jif men blir ikke rent. Eller er vel kansje rent, men ser ikke sann ut. Kan det bli bra i oppvaskemaskinen? Eller bedre???
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 er det plass til det i oppvaskmaskinen? Mine ser heller ikke særlig pen ut (griser som bodde her før oss...), men jeg sprayer på Mr.Muscle ovnsrens, og lar det virke en stund, før jeg skubber så godt jeg kan med svamp eller oppvaskkost. Det er så langt det som gir de reneste stekebrettene her i huset
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 kom på en ting; dersom du finner ut at du skal prøve Mr. Muscle, bør du vurdere å la samboeren din gjøre det Det lukter ganske sterkt, og jeg er usikker på om de gassene er helt bra for den lille i magen din
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 prøvd mr muscle i ovnen, men synes ikke det virka så bra jeg da. ikke så bra som noen sier her inne, må det virke over natten? eller er det noe ant jeg har gått glipp av? tenkte mer på jonas jeg da om han er her, ikke den lille i magen. og kan jo dessuten ta villavent vifta på som er på kjøkkenet, den tar vel litt...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Er nok best å ta det når Jonas har lagt seg eller leker i et annet rom ja... Jeg syns Mr.Muscle er helt genialt jeg, men jeg pleier å la det virke i minst 1.5-2 timer. Vifta tar nok det meste ja
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2008 Men Lykke, får du bort små "fregner" inni stekeovnen med den? Og skrubbesvamp eller? Føler meg jo som en superdårlig husmor når jeg ikke får de forbaskede flekkene bort. Og gjøre det når Jonas er i ant rom er litt vanskelig i liten leilighet, og sover gjør han bare max 40 minutt på dagtid pr lur. Får vurdere å be svigermor passe han så mor kan vaske komfyren....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 veit hvordan det er når de bare sover 40 min i slengen, det har mi gjort fra ho var født, det er først nå hun kan sove 1-2 timer på dagtid Jeg ER en superdårlig husmor, og jeg er søren ikke sikker på om jeg får bort de fregnene... Fikk samboer til å vaske stekeovnen sist Men jeg bruker skrubbesvamp ja, er avhengig av de jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå