blond Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg gjør det noen ganger, men han er flink til å kle seg så ingen fare med å sende han på handletur alene! Kjøper til faren min av og til for han er ikke flink til å kle seg.
zikosmor:) Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 nei han kler seg bra og vet hva han liker,..og noen ganger er det sånn at det jeg tror han ville likt liker han ikke og det jeg tror han ikke liker liker han,så det er for vanskelig:)
NoDoubt Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Før handlet han mest selv ofte med meg med. De siste årene er det jeg som har handlet det meste. Han hadde klart det bra selv men han gidder ikke. Jeg gidder å shoppe;-)
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Ja ganske ofte. Han vet hva han trenger av klær, men kommer seg liksom aldri ut i butikkene og når han først er i klesbutikker synes han det er så pyton at han grabber det første og beste. Lettere at jeg plukker med noe når jeg er ute, vet godt hva han liker og ikke liker. Det hender han har shoppet til seg selv når vi har vært utenlands, da har han bestemt seg på forhånd nøyaktig hva han skal se etter. I
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Begge deler. Kommer jeg over noe så kjøper jeg det. Men stort sett handler han selv..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg gjør det noen ganger, da mest fordi det er mest meg som er på butikker og handler. Men som regel så gjør han det selv. Han er sånn type som går og handler seg 4-5 bukser, 4-5 gensre, t.skjorter, boksere, sokker på en gang så er det leenge til neste gang. Da når han har gjort det kvitter han seg med noe av det gamle. Jeg er jo ikke sånn. Jeg kjøper en ting nå en ting nå osv..
Mille** Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Jeg handler ikke, men jeg er alltid med å hjelper han, han er fargeblind stakkars. En gang måtte han dra ut alene for å handle skjorte til et julebord, han kom hjem med en kobberfarget, glinsende skjorte. Holdt på å le meg ihjel! Styggeste jeg har sett! Var ute å shoppet masse til han på lørdag, han ble så fin. Kjekke mannen min. )
metaMORfose Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Stort sett alt av hverdagstøy handler jeg til ham. Pentøy er jeg med ham og handler, og yttertøy og sko er jeg stort sett med ham og handler. Mannen min er lite eller ikke interessert i klær i det hele tatt. Han får angst og klaustrofobi inni klesbutikker. Derfor gjør han heller ganske mye annet for å slippe det. Når han skal ha pentøy har jeg gjerne sett meg ut ting på forhånd, så han bare kan prøve og gå ut igjen. Noen herrekonfeksjoner kan man deponere på, og det setter vi pris på. Heldigvis er det ikke hvert år han kjøper ny dress... )))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå