27dager Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Forrige svangerskap/ammeperiode var jeg hekta på Sopranos. Var veldig greit å ha noe å kike på, særlig i begynnelsen da hvert ammemåltid kunne drøye over timen.. Så tips taes i mot med takk! Gjerne noe lettspiselig da hjernen ofte streiker rett etter en fødsel;)
**Baby**number**two** Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Selv liker jeg: Grey`s Anatomy Desperate Housewives Medium One Tree Hill
gutt09&spire11 Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Følger med på følgende: Entourage (humorserie) Heroes Prison Break Desperate Housewives Vet de går på tv oxo, men laster hele tiden ned de nyeste episodene som er gitt ut i USA på thepiratebay.org. Flere som har andre tips??
Gjest Tale30 Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Six feet under er en vinner, men den har du kanskje sett? Heroes Lost House Ugly Betty
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Six feet under er en vinner ja:.-) Ellers vil jeg anbefale The Shield og The Wire.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 grays anatomi private pracice one tree hill ugly betty prison break csi csi miami csi ny sporløst forsvunnet goast wisperer desperate housewives house life lost akutten
Lillemus&mamma'n Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Dexter House The office (US) The Shield ER Deadwood Carnivale (Må ses!) Big Love
Thessa og Bebbis Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Scrubs Friends Medium Dexter Mest glad i humorserier jeg da. Gjerne litt "rar" humor i tillegg :-P
lmx Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Gossip Girl Lipstick Jungle The Hills The Office Grays Anatomi Private Practice One Tree Hill Ugly Betty Prison Break Desperate Housewives Heroes
Maf og lillemann Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 og weeds! veldig spennende, stor fare for å bli hekta
S. Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 Twin Peaks Miami Vice House MD Lett underholdning: Scrubs 70s Show The OC Sex og singelliv
Vil Skrevet 1. desember 2008 #12 Skrevet 1. desember 2008 Det finnes bare én virkelig god serie, og den heter The wire. Serier blir desverre alri det samme etter. Men jeg liker også Dexter, True Blood, Deadwood, Carnivale, Riget og Tween Peaks.
Mortiletbittelitenurk Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 Ikke mye som kan sammlignes med Sopranos da, er i gang med 2.runde nå - har alle sesongene, det er virkelig den beste tv-serien jeg har sett! Har kjøpt inn The Wire sesong 1-3 og Corleone (ny mafiaserie), samt Grey's Anatomy sesong 1 (som jeg har fått beskjed om at jeg kan spare til de gangene jeg sitter alene uten samboer og uten noe å se på...hehe). Har også hørt at Dexter skal være veldig bra...
Mortiletbittelitenurk Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 ...glemte "Rome", den er jo også meget bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå