Gå til innhold

Forbanna håndarbeid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja du, sånn går det når man får ånden over seg og tror at man er litt mer "crafty" enn man egentlig er..

www.tinkerbelle.blogg.no

resultatet ble jo ikke så værst til slutt da, men gies bort kan det ikke.. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...

skjønner hva du mener..

har en halvbrodert duk her som skal bort i julegave.. *kremt*

vi får nå se hva som skjer med den..om det kanskje blir julegave til neste år...

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er meg! ,p

nej, jeg får vel komme i gang med erm nummer 2 på mariusgenseren til meg selv da. haha.

Skrevet

hehe kjenner til det, har startet på en strikket jakke til spiren i magen ca tusen ganger idag jeg hehe.. men gir meg ikke da!! har knappe 4 mnd på meg, så få den ferdig skal jeg :P

Skrevet

white lily

det er liksom så koselig å strikke, men når jeg er i gang så hater jeg vært sekund av det. nå skulle jeg egentlig ha strikket erm nr. 2 i mariusgenseren min men isteden sitter jeg her. grr.

Skrevet

jeg blir så sint når jeg ikke får det til så hater egentlig å strikke og alt annet håndarbeid også, men så har jeg så lyst å lage noe hjemmelagd til snuppa da. og så ser det så lett ut når alle andre gjør det hehe.. men det er god avledning for en hjerne som jobber overtid ivertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...