(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 ja du, sånn går det når man får ånden over seg og tror at man er litt mer "crafty" enn man egentlig er.. www.tinkerbelle.blogg.no resultatet ble jo ikke så værst til slutt da, men gies bort kan det ikke.. hehe.
Vinden blåser Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 hehe... skjønner hva du mener.. har en halvbrodert duk her som skal bort i julegave.. *kremt* vi får nå se hva som skjer med den..om det kanskje blir julegave til neste år...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 godt å høre at det ikke bare er meg! ,p nej, jeg får vel komme i gang med erm nummer 2 på mariusgenseren til meg selv da. haha.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 hehe kjenner til det, har startet på en strikket jakke til spiren i magen ca tusen ganger idag jeg hehe.. men gir meg ikke da!! har knappe 4 mnd på meg, så få den ferdig skal jeg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 white lily det er liksom så koselig å strikke, men når jeg er i gang så hater jeg vært sekund av det. nå skulle jeg egentlig ha strikket erm nr. 2 i mariusgenseren min men isteden sitter jeg her. grr.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 jeg blir så sint når jeg ikke får det til så hater egentlig å strikke og alt annet håndarbeid også, men så har jeg så lyst å lage noe hjemmelagd til snuppa da. og så ser det så lett ut når alle andre gjør det hehe.. men det er god avledning for en hjerne som jobber overtid ivertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå