Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt lettere sjokkert her! 35+3 dager og begynte å få mistanke om lekk igår. Idag dro jeg inn på føden med min mor( mannen var i Oslo) og de sendte oss først hjem en gang med svar at det var det nok ikke. Gikk 2 timer og det rant nedover beina og alt var vått. Jordmor mente at det kanskje var urin!!! Unnskyld meg, jeg har født 2 ganger før og kjenner da om jeg tisser på meg! Legen som undersøkte meg mente at jo det var nok vannet mens jordmor stod i bakgrunnen og argumenterte for soppinfeksjon! De syntes det var rat at det ikke rant da jeg lå der. Legen sa at jeg skulle komme tikbake 07.15 for enten å bli igangsatt eller avkrefte vannavgang. Nå har jeg skiftet bind 4 ganger og har gitt opp å skifte klær. Ligger på håndklær og det bare renner og renner... Så da blir det nok igangsettelse imorgen. Skummelt, har jo ingenting klart og trodde jeg hadde gooood tid!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med vannavgang og lykke til med fødselen =)

Skrevet

Oi, skjønner godt at du ikke er forberedt på det men det går nok helt bra skal du se. Du får få en dugnadsgjeng til å klargjøre ting og tang men du ligger på fødestua :-)

Masse lykke til :-)

Skrevet

Heldiggris! =)

og masse lykke til, ha en fin fødsel og kos deg etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...