mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Det er det vi gjør tiddelibom, nå spyr vi mye mer enn før, tiddelibom og hutte meg tu:-( Ja jeg vet det ikke kan måle seg med tonetroll, men som jeg har sagt før...problemer kan ikke sammenlignes:-) Og så dårlige som vi har vært i helgen...... ja,ja... sånn går nu dagan;-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Nei du,problemer kan ikke sammenlignes.Men urgh.... Den syka der er det jækligste jeg veit!!!!! Her er det snørr,feber og tungpusthet som gjelder.3 har det,en sutrer besatt om sin elendighet(mohaha) og ei er fremdeles frisk."bank i bordet" God bedring til deg og dine.Snart er det over og dere kan atter en gang svinse rundt og glede dere over å være pigge igjen.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Den dritten der hadde vi i forrige uke og uka før der igjen, Jeg og snuppa slapp unna, bank i bordet !!! God bedring til dere alle , håper dere er på bedringens vei nå.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Uffa meg da!!! Dere som fikk det mange ganger sist det gikk også! Håpe det er den varianten som ikke kommer igjen og igjen da, så dere er på beina igjen hele gjengen snart! GOD BEDRING til store og små!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Jo da, vi er back on track nå:-) Men det var den helgen lizzom.... Det er heldigvis fort gjort, men fy så slitsomt mens det står på..... Det var nok Knerten som tok med seg noe hjem fra bhg. siden det var han som startet. Og etter det var det "ta den sykdom å la den vandre". Men forhåpentligvis er vi ferdig med sykdom for i år;-) Dvs hvis vi ser bort fra at jeg alltid blir forkjølet i jula da:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå