Gå til innhold

Flere som venter nr 4?


mitt 4.barn har kommet

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her:-) Har termin 25.juli -09. Første fikk jeg for 13 år siden, nr 2 og 3 kom for over 8 og 6 år siden. Altså en stund siden siste fødsel. Var ung mor første gang, nå må jeg vel betegne meg om moden mor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også nr.4. De har kommet ganske tett. Juni-03, desember-04 og februar-08, så minste mann her er ganske liten. Det blir samme alders forskjell på nr. 3 og 4, som det var på nr. 1 og 2, så det er vel bare å tørke støv av tvillingvogna.

Vi gleder oss masse. Vil vente litt med å fortelle det til de to eldste, for vente tiden blilr så lang, men det er vel ikke lenge vi får ha hemmeligheten for oss selv. Magen kommer fortere for hver gang og kvalmen gjør det ikke noe enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er flere:-) Er enig med deg at magen kommer fortere for hver gang. Er ikke mer enn knappe 7 uker på vei, men allerede vanskelig å holde magen inne. Må legge til at jeg har vært enorm alle tre gangene tidligere, så det blir vel intet unntak denne gangen heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 4 den 17. juli neste år. Det er termin én dag seinere enn jeg hadde med førstemann - i 1994! Har gutter født i 94 og 96, og er på andre runde nå. Fikk ei jente i juni 2007, så avstanden blir litt mindre nå enn mellom de to første. Men da tror jeg samlingen er komplett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...