Gå til innhold

ville dere klart dere med en inntekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her hadde det blitt krise om en av oss mistet jobben..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde gått fint, men vi måtte muligens begrenset forbruket en god del.

Skrevet

Jeg er alene så har ikke akkurat så mange valg:)

Skrevet

nei, aldri i verden. og vi har ikke stort huslån engang.

Skrevet

Nei, men jeg hadde vært villig til å ta hvilken som helst jobb om det skulle skje. Heldigvis for oss har vi sikre jobber begge to, og jeg har ansenitet hvis det skulle bli nedskjæringer hos oss.

Skrevet

Ja, men da måtte vi ha endret forbruket vårt.. men i krisetider klarer man alt.

Vi har allerede endret litt vaner, vi tenker litt ekstra om vi virkelig trenger ditt og datt.. Finanskrisen er skummel, selv om vi har sikre jobber.. Men endringer kan skje.

Skrevet

er aleine så har ingen annen valg ;p ....

sitter egentlig å kjenner sjalusi når andre her sier e sitter igjen med 20 tusen pr mnd etter alt er betalt .

her er kun 1 inntekt.15 tusen lønn.2800 i barnebidrag.. thats it ... etter alt er betalt osv.. sitter igjen med 5 tusen hehe.. men vi lever greit vi altså meen slutt å klag da ;p hehe ... dere har det fint jo :D

Skrevet

Nei. En lønn her i huset dekker akkurat huslånet, billånet og studilånet.

det hadde nok blitt stor krise, om en av oss hadde mistet jobben. Gud så lov så har vi sikkre jobber begge to selv om det skulle bli veldig vanskelige tider fremover.

Skrevet

Vi klarer oss med en inntekt og masse lån. Men så tjener den ene av oss ganske bra. Når jeg også kommer i jobb så kommer vi til å ha en ganske solid økonomi.

Skrevet

hell no! vi har prøvd, og vi likte det ikke

Skrevet

Vi har ingen problem å klare oss med en inntekt. Gjorde det da jeg hadde et år ulønnet permisjon. Vi har lært å kutte forbruket slik at vi kjøper nå ting vi trenger og ikke "greit å ha", det meste av dette forsøpler huset etterhvert. Resultat av denne læreprosessen er at vi sparer en god del hver måned.

Skrevet

Nei ikke slik det er nå da måtte vi ha solgt huset og tatt ungene ut av barnehagen.

Skrevet

Vi lever helt greit på en inntekt, og det må vi gjøre i nesten to år til siden vi "planla" så fint å bli gravid da jeg egentlig skulle begynt å jobbe igjen, hehe..

Skrevet

Bare den ene intekten var god nok hadde vi selvfølgelig det.

Skrevet

mister den ene jobben blir det jo ikke bortfall av inntekt. en får jo arbeidsledighetstrygd, eller en annen jobb, med en annen inntekt, så det blir vel ikke helt krise vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...