Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 vurderer nesten å lage meg eggedosis...har ikke spist det siden jeg var liten. hehe. men det er kanskje ikke lurt, da det er rå egg? Er det noen som har noen andre forslag? EG VIL HA NAMNAM. hehe
kaos83 Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 ikke for å misunne, men jeg sitter å presser ned en pose julemarsipan:) du har ikke noe sånn i hus? inne på kokebok er det noen super enkle brownie muffins som er super rask å lage... og de er digg de:)
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Hehe, heldiggris. hadde jeg hatt det i hus, hadde den posen vært tom før jeg viste ordet av det. Men må finne noe før jeg blir tullerusk
Gjest Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Skjønner hva du mener!!!! Er snopsjuk hver kveld, jeg!!! Nå sitter jeg og spiser fruktcoctail med fløte!!!! NAM-NAM, sier jeg!!
Gjest Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Du må iallefall ikke spise rått egg.....tror virkelig ikke det er så lurt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå