(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Herrefred som jeg gleder meg 13 desember! Andre som skal?
It's all about me Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Satt akkurat å tenkte når reklamen nettopp rullet over skjermen at han fyren er tidenes ekleste og musikken er ikke stort bedre. Så usj nei, konsert med dem holder jeg meg laaangt unna, he he.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 omg! neeej. jens pikenes er sexy. nam nam nam! hehe. julekonserten til penthouse er jo helt fantastisk. glær meg som en unge.
LizzyG Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Hehe... Jens så jo så glatt ut at nesten hadde vært kult å dratt på konsert for å sett dette boybandet live:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 hehehe.. jeg har hemmelige sexfantasier om bassisten i bandet da. (hele bandet er jo ment å være ironisk da og kan jo ikke taes seriøst) blir tredje året jeg er på konsert nå. gøy. er vel sjuende gang kjæresten er der. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå