Gå til innhold

Litt hjelp ang. slanking? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =)

Lurer på om det er noen av dere som vet hvordan man kan bli kvitt 5-7kg på ganske kort tid?

Takk til alle som gidder å svare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ketolysedietten.... Gikk ned 7 kg på 3 uker.

Skrevet

Herbalife. Gikk ned 10kg på 6 uker. Inn 15cm rundt magen.

Skrevet

en lavkarbokur der du har minimum av inntak av karbohydrater. 15g for kvinner, 20g for menn pr dag.

Man spiser seg god å mett, å det er sinnsykt mye godt man kan spise :-)

Skrevet

Vil bare skyte inn at ketolysekuren er for de som skal ned 10 kg eller mer. Det egner seg ikke for et vekttap på 5-7 kg..

Skrevet

Tusen takk for svar =)

kunne tenkt meg å gå ned som mye som mulig jeg selvfølgelig =)

Skal se om jeg finner noe om ketolyse.

Siden jeg allerede har skrevet hær så kan jeg vel spørre med det samme om noen vet hvordan bmi'n fungerer,husker ikke hvordan man skulle regne det ut.

Skrevet

Har selv brukt lavkarbo siden juli og tatt av nesten 20kg. Skal følge den i ett år. Og skal ta to ekstremmnd i jan og feb med KUN kjøtt og vann.

Tar vitaminer i tillegg. Og er frisk og rask.

Samt at jeg trener rundt 12timer i uka.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg får litt vondt jeg, for man skal IKKE bruke ketolyse på et så "lite" vekttap! Det er farlig!

Kast deg heller på noe hurtig-opplegg, og slit med å hold vekta etterpå isteden! :)

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med en kostholdsveileder med bakgrunn som personlig trener, eller utdannelse fra NIH, (eller om du kjenner noen i kroppsbyggermiljøet, de er veldig flinke) som kan lage et kosthold til deg, jeg syns det bare er dumt å kaste seg på pulverkurer, eller andre hurtigkurer - for når du starter å spise vanlig igjen så går du bare opp igjen.

En kostholdsendring for godt gir deg varig resultat. En endring som sikkert hele familien kan leve med..

Skrevet

Takk til alle som orket å svare meg =0)

Ser det er mye gode tips og råd jeg har fått så jeg skal se om jeg klarer å følge noen av de =)

Håper bare vekta holder seg nede å ikke hiver seg på meg når jeg slutter hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...