Den heldige eier av ett barn Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Føler "alle" har det nå for tiden. Vi har aldri hatt det, og jeg har ingen planer om å kjøpe i nærmeste fremtid. Blir lillemor ertet en eller annen gang fordi hun ikke har, så får vi ta det da. Vi ble i alle fall ikke det, enda hvert eneste hus i nærheten hadde Nintendo og andre saker.
brooklyn Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 VI!!! Har aldri vært interessert i hverken data eller videospill og det har ikke husbonden heller. x-boks, wii og hva de nå heter, finnes ikke hos oss. Om storebror skulle få interesse av det en gang, så får han nok seg et spill, men foreløpig lever vi lykkelig uten spillkonsoller...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 30. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2008 Fint jeg ikke er den eneste. Føler meg så gammeldags som ikke vet forskjellen på X-boks og wii.
* 5 om dagen * Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 er ikke noe sånne dingser hos oss heller...er nok med tv og data... men vi spiller ikke dataspill heller da...
plastblomst♀♂♂ Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Vi har ikke noe sånt enda, men mulig vi skaffer oss det når ungene blir eldre...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Føler meg ikke som den eneste da nei. Vi har ikke, selv om jeg har hatt lyst på mange ganger. Men det blir vel gjerne til at vi skaffer en når ungene er litt større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå