Gå til innhold

Er dette noe, eller bare falsk alarm tro? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Hei jenter!

Jeg sitter her hjemme og vet ikke helt hva som skjer... :)

Mannen min og jeg hadde sex ved 18:30 tiden, og allerede 18:45 hadde jeg veldig vondt i ryggen, og kynnerene/riene kom tett i tett. Etter en halvtime med ganske vondt hele tiden, såpass at jeg ikke kunne annet enn å vandre rundt, kom jeg meg på do, og var løs i magen.

Så etter det, fra 19:15 ca, hadde jeg en liten time med hyppige rier, ca hvert 5.minutt.

Men takene kommer først og fremst i ryggen. Kalles det rier da? Er ikke noe særlig vondt fremme i magen liksom.

Nå har det forøvrig roet seg litt ned da, så vi får se. Men jeg håper virkelig at det skal bli noe ut av dette!!! :-)

4 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som det er noe på gang, og du kommer nok til å føde til termin, skulle jeg tro!

Men det er vanskelig å si. Med førstemann var alt regelmessig fra første ri, men denne gangen begynte jeg gårsdagen med rier og løs mage, men det bare dabbet av. Begynner å ta seg litt opp igjen nå, men jeg har skjønt at det ikke er enkelt! Heldigvis kjenner jeg igjen en ri når den kommer siden jeg har født før, men de kjennes forskjellig fra person til person. Mange som har vondt i ryggen!

Skrevet

Oioioioi

Her høres ut som rier ja:) Håper det er noe på gang, og at det ikke er maserier. Men ja, noen får rier i ryggen mer enn magen, andre bare magen, dette er så individuellt.

Lykke til da:D

Skrevet

Jeg blir helt klam i hendene. :-)

De kommer nå sånn med 5-7 minutters mellomrom, men jeg sitter liksom og venter på at det skal bli vondere da. Selv om jeg blir litt låst når de er på topp.

Har åpnet et annet internettvindu med klokka.no, og hopper over dit hver gang jeg kjenner det kommer en ny ri. De varr fra 40-60 sekunder. Blir spennende å se om det tar seg opp! :-)

Skrevet

Neimen da er du jo godt i gang! Så morsomt! Jeg ville ringt føden var jeg deg, og høre når du skal komme.

Skrevet

Neida... Det stoppet opp igjen. Det roet seg ned, så vi la oss for å sove å se om noe mer skulle skje. Men nå sitter jeg her uten et eneste tegn på at fødselen er i gang.

Det var det at det ikke ble vondt nok som holdt meg unna å ringe til sykehuset.

Jaja, da får jeg bare vente videre! :-)

Skrevet

Har også blitt lurt 3-4 ganger av lurejenta.. blir like skuffet hver gang =( har termin om 8 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...