line_n & sara Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 tips? hun har spydd ned bilsetet sitt (skal love deg det var et j.... herk å få av.. har besafe) vi bruker ikke bilen mye, siden vi bor sentralt, tar heller trikken eller beina fatt. men det hender jo vi besøker folk utenbys, finnes det noen tips eller triks? storesøstra mi hadde dette problemet med dattera si, de endte opp med å snu setet...og det vil jeg jo helst ikke...
Gjest MMJ Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Vi måtte snu setet... alternativet var og ikke komme seg noenplass. Begge våres spyr så fort bilen har gått noen meter når de sitter "feil vei"... eller "riktig vei" heter det kanskje, de skal jo helst sitte bakovervendt frem til 4 år... Jeg var heller ikke trygg i trafikken når jeg hørte de spøy som gale i baksetet for å si det sånn...
2hærligegutter Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 noen barn tåler ikke å sitte bakvendt. Her var det hygrining i bilsete helt til vi snudde til forovervendt. Alternativet var å ikke kunne kjøre bil. Og det var ikke fordi han var ensom, måtte sitte vedsiden av, da det ikke ble plass i forsetet
line_n & sara Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 ja..du har et poeng der.. vi får bare prøve oss litt frem..har jo bare skjedd en gang, og da vi oppdaga at sara var nedspydd, snudde vi å kjørte 20 minutter hjem, og da kasta hun ikke opp.. får håpe det er en engangsgreie, men skift og håndduk under setet skal huskes neste gang!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg har lært fra flere hold at barn ikke kan bli bilsyke/båtsyke før 2 år, fordi balanseorganer ikke er fult ut utvikla før rundt 2 år. Derfor kan de ikke bli bilsyke. Men de kan jo være kvalme av omgansgssjuka =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå