klar for 3? Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Selv er jeg bare støttemedlem på SATS. I forrige svangerskap trente jeg jevnlig og var i kjempeform. Føler jeg må sparke meg selv bak og begynne å trene slik at jeg kan fortsette med det om jeg skulle bli gravid. Men det er såå vanskelig å finne tid...
atsjo Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Prøver å trene ihvertfall 2 ganger i uka, men ikke lett å få det til å passe med barnevakt osv. Men har lurt veldig på hva jeg kan trene hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen. Liker veldig godt timer med yoga og styrke, men er det lurt? Er så kjedelig å bare bruke apparat og tredemølle.
Lipsy Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Jeg trener i snitt 2 ganger i uken, noen ganger mer andre ganger mindre. Synes det er litt vanskelig å få til trening mellom El og IKM, redd for at jeg skal ødelegge noe.. Har lest en del om trening i svangerskapet og det skal jo bare være positivt.. Under styrketrening skal man bare huske på å puste jevnt (ikke løfte så tungt at man holder pusten)..
klar for 3? Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Det fins jo også yoga for gravide. Hvis du er vant til å trene fra før tror jeg ikke det er noen fare med å trene mellom EL og TR.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 trener 1,5 timer 5 dager i uka:) må si meg fornøyd med det:)
klar for 3? Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Jøss, det var imponerende:) Hvorsan finner du egentlig tid til det?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 trener på kveldene må til.. la på meg 27 kg når jeg gikk gravid...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Jeg trener 3-4 ganger i uka...
*2små*gull* Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Jeg vil anbefale å investere i en eller annen treningsmaskin. som f.eks. en elipse maskin. Da får du får trent flere muskelgrupper samtidig, og det liker vi=) Ta deg en liten halvtime om kvelden samtidig som du ser TV. Da går tida kjempefort, i tillegg til at du faktisk får sett det programmet du ønsker å se. Man blir ikke bare i bedre form, men får mye mer energi også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå