Gå til innhold

Er dere flinke til å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg bare støttemedlem på SATS. I forrige svangerskap trente jeg jevnlig og var i kjempeform. Føler jeg må sparke meg selv bak og begynne å trene slik at jeg kan fortsette med det om jeg skulle bli gravid. Men det er såå vanskelig å finne tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å trene ihvertfall 2 ganger i uka, men ikke lett å få det til å passe med barnevakt osv. Men har lurt veldig på hva jeg kan trene hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen. Liker veldig godt timer med yoga og styrke, men er det lurt? Er så kjedelig å bare bruke apparat og tredemølle.

Skrevet

Jeg trener i snitt 2 ganger i uken, noen ganger mer andre ganger mindre. Synes det er litt vanskelig å få til trening mellom El og IKM, redd for at jeg skal ødelegge noe.. Har lest en del om trening i svangerskapet og det skal jo bare være positivt.. Under styrketrening skal man bare huske på å puste jevnt (ikke løfte så tungt at man holder pusten)..

Skrevet

Det fins jo også yoga for gravide. Hvis du er vant til å trene fra før tror jeg ikke det er noen fare med å trene mellom EL og TR.

Skrevet

trener 1,5 timer 5 dager i uka:)

må si meg fornøyd med det:)

Skrevet

Jøss, det var imponerende:) Hvorsan finner du egentlig tid til det?

Skrevet

trener på kveldene :) må til.. la på meg 27 kg når jeg gikk gravid...

Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uka... :)

Skrevet

Jeg vil anbefale å investere i en eller annen treningsmaskin. som f.eks. en elipse maskin. Da får du får trent flere muskelgrupper samtidig, og det liker vi=) Ta deg en liten halvtime om kvelden samtidig som du ser TV. Da går tida kjempefort, i tillegg til at du faktisk får sett det programmet du ønsker å se. Man blir ikke bare i bedre form, men får mye mer energi også. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...