stjernedryss2 Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Jeg har veldig vaierte arbeidsoppgaver og trives utrolig godt i det meste av jobben. Vi er mange om beinet når det kommer til stillinger, og flere kollegaer har i lengere tid sagt rett ut at jeg ikke lenger utfører oppgavene mine. Jeg følte i utgangspunktet dette ikke stemmer... er nå 21 uker og det eneste jeg sliter med er kvalme og stress. Jeg tenker nå at jeg vil be om en 50% sykemelding fra 5 desember, og jobben min er veldig glade for det. Som prosjekt leder er det viktig for dem at en ny person trer inn som vikar snarest mulig for å få et velykket prosjekt. MEN, jeg gruer meg så til å gå til legen.. Har jeg eeeeegentlig krav på en sykemelding fra 22 uke pga stress og kvalme samt arbeidsgivers mas?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jeg fikk samme beskjeden som deg faktisk, og hadde ikke noe annet valg enn å sykemelde meg, prøvde først 40 %, men endte opp på 100 % ganske snart. Føler egentlig at jeg klarer å jobbe, men når sjefen ikke vil ha meg der, så er det ikke så mye annet å gjøre vel. Kanskje jeg bare har dårlig selvinnsikt, og gjorde en elendig jobb uten å se det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå