-MtG- Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Har ordnet kalenderpakker, men har ikke noe å henge dem på. Noen som har idéer til hvordan jeg kan mekke en kalender her litt fort?
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 en lang tråd av noe slag. klesklyper med lapper på der det står tallene fra 1-24....
line_n & sara Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 gammel ramme og hyssing? ehh..gammel hylle og hyssing.. ...noe gammelt og hyssing? rot rundt i skapene, og se hva du finner.... feks kosteskaft.. eller.. heng en og en pakke i vinduskarmen/gardinstanga for hver dag..
hurra og hei! Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 I gardinstengene på kjøkkenet. Du kan ha de i en bolle(brødbalje?), eller en sekk.
-MtG- Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Takk for tips folkens, tror kanskje jeg henger i gardinstanga jeg. Det hørtes enklest ut:)
SuperGlad Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Har ingenting å henge i jeg heller, men har tatt en pappeske å bekledd den med div julehåndduker he he :-) Man tar det man har :-) Oppi ligger alle pakkene. Har ikke satt nr på dem så hun får velge selv, kun 1 og 2 des er forutbestemt av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå