Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 hvordan gikk dette? kan man klare en eksamen i dans og drama feks ???
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Vet ikke hvordan eksamen er i det faget da... Men jeg hadde iallefall eksamen uken etter termin. Frem til da gikk det bra, men lå på sykehuset under eksamen, så den måtte utsettes et halvt år, men jeg studerte til siste dag av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Uke 30 tror jeg skal gå fint, men det varierer helt på formen til den gravide. Jeg hadde en eksamen rett før sønnen min ble født og en skoleeksamen en uke etter fødsel. En eksamen måtte jeg utsette. Det var tungt, men gikk bra. Jeg gjorde ikke mer enn jeg følte meg komfortabel med, men uke 30 var jeg i fin fin form Lykke til om du snakker om deg selv
ScaryMama Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg har vært student helt frem til termin, gikk fint! Men vet ikke hvordan en eksamen i dans og drama er...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 er forestilling , beinhard jobbing.. tungt..
ScaryMama Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 Vanskelig å si. Jeg var i helt fin form i uke 30 sist, mens andre sliter med å komme seg opp av sengen. Jeg hadde nok satset på at det går bra, også heller be om en legemelding og få utsatt eksamen hvis det ble for mye.
brooklyn Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Jeg hadde eksamen i estetiske fag, en kombinasjon av kunst og håndverk, musikk og drama når jeg var 28 uker på vei. Det var tungt men de tilpasset det etter mine behov. Snille skolen min!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Hei. Jeg er i uke 38 og studerer fortsatt. Første eksamen denne uka. Vet ikke akkurat med dans og sånn, men kommer vel an på hvordan formen ellers er...?
Solskinnsjenta Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Jeg hadde eksamen i uke 34 da jeg gikk med tvillinger. Bestod alt, men hadde jo endel kynnere. Så lenge dere legger opp forestillingen slik at du ikke trenger å anstrenge deg maks så burde det gå helt greit. Kanskje du kan be om en mer administrativ rolle, f.eks som regissør? Og så heller la noen andre ta de store rollene denne gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå