winneboo Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Det skal være julefrokost i barnehagen imorgen og alle foreldrene er invitert. Akkurat i dette øyeblikket slo det meg at kanskje vi skal ha med noe? Eller får vi frokost i barnehagen? Har jo brød her da men hvis det var meningen at man skal ha med noe "fancy" så sliter jeg. Har bare fått beskjed om at det skal være julefrokost og at alle foreldrene er invitert. Surrete som jeg har vært har det falt i glemmeboken å spørre de.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Tror nok at dere får vettu:)du kan jo ta med en 'nødmatpakke' for sikkerhetsskyld;)la den ligge i veska,så ser du det;)
~sjiraff~ Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Hos oss får man maten servert på forkoster og kaffer for foreldrene.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 her tar vi heller ikke med oss noe til frokostene
winneboo Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Oki takk for svar Da satser jeg på det, så får jeg heller spise lunchen min hvis det skulle være sånn at vi egentlig skulle hatt med selv.
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 vi er vant med å få servert mat når vi er på julefrokost, påskefrokost o.l.. dette gjelder både på skole/SFO og i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå