Hakkamella Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Min mann og jeg går rundt her som zombier. Begge har 'influensafølelse' og i dag har vi tilbragt dagen enten i sengen sovende eller sittende og stirre tomt foran oss. Jeg for min del har ikke sovet skikkelig på måneder pga mareritt og sånt, men han? Tror han har mye sympati plager med meg. Han våkner titt og ofte, går på do flere ganger om natten, og føler hele natten er forstyrret. Merkelige greier. Noen fler som lider av denne utmattelsesfølelsen? Er 31+3 nå.
MintCondition Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Jepp...vært søvnløs i flere uker nå, og hatt influensa på toppen i en ukes tid. Fytti gørra så sliten jeg er! 3-4 timer søvn om natta, sjelden sammenhengende... Har mann og ei datter på 3, som heldigvis er flinke til å klare seg bare de to sammen, men føler jo det er ENDEL som ikke blir gjort her da, ift både juleforberedelser og babyforberedelser. har termin 23.12, så er ikke akkurat klar for det kan man si Jeg er 37+0 i dag.
Minamariamamma Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 velkommen i klubben:) jeg og følte meg som en zombie i går,... jeg er ufattelig sliten jeg også er 30 uker i dag.ogh ar ikke osvet en hel natt siden juni (rett etter at jeg fant ut at jeg var gravid)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tror du jeg er lei eller??? jeg har 2 barn på 6 og 3 år og en mann som jobber overtid til kl 21.30 i hele november og desember(frem til lillejuleaften..... så ikke bare er jeg sliten men jeg har en sliten man og,,,,,, i dag bare sitter jeg her å sløver.........dårlig samvittighet får ikke gjort noe vettig i huset....
Minamariamamma Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 tolkning:osvet= sovet hehehehe henger ikke helt med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå