Patetica fåkksi Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Du er på julebord og ser at en av mennene kliner med en kvinnelig kollega og de to drar hjem til henne sammen. Du kjenner kona hans, sier du noe?
~sjiraff~ Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Da skal jeg nok kjenne kona veldig godt før jeg hadde gjort det.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 vanskelig å svare på egentlig,men ja,jeg tror jeg sier noe.. du da?
It's all about me Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Er kona en nære venninne: Ber han først om å fortelle det selv. Hvis han ikke gjør det sier jeg det. Er kona bare en bekjent og ingen jeg omgås hyppig: Da får han styre med det selv. Sannheten kommer alltid fram tilslutt. Men kommer til å si til han hva jeg så og hva jeg synes han bør gjøre når sjansen blir servert på et gullfat
Patetica fåkksi Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 Man kan også se det slik; Du finner ut at mannen din var utro, og alle på jobben hans visste det lenge og ingen sa noe..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå