Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natten etter termindato våknet jeg av at vannet gikk midt på natten. Gikk i dusjen for det bare flommet ut av meg, og ringte føden. Siden hodet ikke var festet ved sist kontroll og fordi jeg ikke kjente liv umddelbart tok vi en tur ned for å sjekke (bor 5 min unna føden). Alt i orden med baby, så vi fikk beskjed om å komme innom på ettermiddagen neste dag for igangsetting. Men det slapp vi! Fikk rier med 10 min mellomrom ganske raskt, og kl. 15.30 var de så intense at vi dro til føden igjen. Var redd for å bli sendt hjem igjen, men neida, her var det 4 cm åpning!!! Hurra!

Fra da gikk ting veldig fort, fikk akupunktur og pustet lystgass som en helt for riene kom så raskt og var så syyyykt intense. Kl. 18 fikk jeg trykketrang og det var full åpning, så epidural som var bestilt, ble avbestilt igjen. En halvtime, så var gutten ute kl. 18.27! Han var 3260 g tung og 50 cm lang og selvfølgelig det vakreste som finnes:)

Kjemperask og fin fødsel, revnet ikke i det hele tatt, bare litt skrubbsår. Etter en uke føler jeg meg nesten som før igjen, og føler meg så veldig heldig! Og det jeg sa under fødselen om at "dette er SISTE gang" ...vel, vi får se;)

Ammingen er i full gang og jeg er helt borte vekk av søvnmangel, og siden siden lille vidunder sover nå skal jeg følge hans eksempel:)

Lykke til alle andre som venter og venter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en fødsel jeg kunne tenkt meg selv.

Gratulerer så masse og håper du får det en natt med god søvn snart.

Skrevet

Gratulerer med lille prinsen deres:)

Jeg er kjempe misunnelig på den raske fødselen!

Hørtes ut som en drømmefødsel!

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått fødsel =)

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Gratulerer med LIlleprins! :-)

Det er nok lurt av deg å sove litt samtidig med at babyen sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...