Gå til innhold

Åhh, sååå lei nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gir jeg opp! Har hatt rier mer eller mindre sammenhengende siden natt til fredag... I natt var de regelemessige med 5 min mellomrom og var sykt vonde, så var på sjekk på føden.

Var da nesten helt moden, 1,5 cm åpning... Fikk valget mellom å bli lagt inn eller reise hjem en liten tur. Jordmor trodde vi ville være i aktiv fødsel etter 3-4timer maks... Så vi reiste hjem igjen, og fikk beskjed om å bare komme tilbake når vi ikke ville være hjemme mer.

Riene fortsatte å være vonde, vekslet mellom å gå rundt, ligge i sengen og dusje... Sovnet etter et par timer, og sov ganske godt i 4 timer. Såå skuffet når jeg våknet - og etter det har riene bare dabbet av...

Har hatt rier gjennom dagen, men veldig lite regelmessige opp til drøye 30 minutter mellom hver og mindre vonde enn de var i natt.

Hvor lang tid skal dette ta da????? Er det "over" nå eller kommer de tilbake? Begynner å bli sliten, lei og utålmodig!

Og kan åpningen gå tilbake når det først har begynt å åpne seg? Sånn at det blir mindre modent igjen, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå....Stakkars... Vet åssen du har det.- Hadde termin i går, og bare kynnere hele helga, men ikke noe action... De dabber bare av!!!

Skal til undersøkelse i morra pga protein/høyt blodtrykk, så blir spennende å se om jeg har fått noe åpning da.

Viss ikke noe skjer i natt da!! :D

LYKKE TIL!!! Måtte babyene våre finne veien ut snart!!

klem

Skrevet

Jeg tror ikke åpningen går tilbake. Håper det tar seg opp snart.

Her har jeg hatt av og på siden onsdag, så vet godt hvordan du har det.

I dag har jeg vasket og hoppet og danset for å få ting i gang, og nå kjenner jeg sykt nedpress og rier.. så håper dette er noe som tar seg videre opp. Huff, nå har jeg skikkelig vondt.. jaja, satser på at det skjer i natt da.. hehe:)

Lykke til selv da, og prøv å holde deg i aktivitet om du kan, det har ihvertfall hjulpet meg.

Skrevet

Huff, så slitsomt! Man blir jo så gira når man tror man skal i fødsel - og så neida!! Håper det blir noe skikkelig på deg snart, og det tror jeg da virkelig!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...