Gå til innhold

Har dere virkelig ikke sex under mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er da jeg er mest kåt. Riktignok ikke de to tre første dagene. Da blør jeg for mye, men ellers er det noe av det beste som finnes. Jeg synes også at det er litt opphissende at han ikke bryr seg om mitt blod. Det er så nært på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Har ikke noe lyst da for jeg har får veldig vondt i maven og ryggen og blør veldig mye.

Skrevet

Så flott at du valgte å dele dette med oss...

Skrevet

Anonym 17.19:

Dersom du er så sart at du ikke klarer å lese om blod, smerter og gørr, ikke les innlegg med ordet *mensen* i overskriften.

Jeg kjører forresten ikke brannbil jeg heller.

Skrevet

Nei, fy og helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er ganske hardhudet av meg, synes bare folk som helt uten grunn velger å informere andre om så intime detaljer virker uinteligente og harry. Selv har jeg hatt sex flere ganger når jeg har hatt mensen, men føler ikke noe behov for å utdyp det noe videre.

Hjertlig hilsen anonym 17.19.

Skrevet

har sex da ja .. blør såå lite uansett jeg at det er nesten nok med et tynt truseinnlegg. så vi merker ikke til mensen når vi har sex heller..og jeg er som du HI kjemep kåt på den tiden :P

Skrevet

du anonym 17.19 og 17.33: Hold fred og kom deg ut av diskusjonen da vel! Ingen som har bedt deg lese hverken innlegg eller å svare. Helt dustete av deg å skrive sånne svar!

og til HI, ja jeg kan gjerne ha sex når jeg har mensen, men kun i dusjen;) Og ja, det er da det er best:D

Skrevet

Forrige gang jeg hadde mensen hadde vi sex på kjøkkenbenken :P

Det var siste dagen, og nesten ikke blod, men likevel..

Gjør meg ingenting! :)

Skrevet

Så deilig da! Glad ikke jeg skal spise middag hos deg.

Skrevet

har også sex under mensen men ikke de to første dagene..

Skrevet

Har også sex under mensen men BARE de to første dagene. Blir så kåt av alt blodet.

Skrevet

Jeg synes det er stor forskjell på å ha sex i starten av mensperioden når en blør mye (ville jeg aldri hatt), og på slutten når en omtrent ikke blør lenger...det er 2 forskjellige ting:)

Skrevet

Your loss! Mannen min lager djevelsk god mat! ;)

Hørt om vaskemidler forresten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...