Gå til innhold

Hjelp..!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for ei uke siden,var jeg på fest hos ei veninde og samboeren hennes.jeg har kjent dem begge like lenge..men utover kvelden begynte vi alle å bli ganske fulle,og vi hadde det morsomt.

veninden min ble ganske dårlig,så jeg prøvde å hjelpe henne litt..jeg ble veldig dårlig selv,og da kom samboeren til veninda mi,han begynte å ta på meg,og det ledet fra det ene til det andre..og endte opp med sex.dette gjenntok seg en gan til senere på kvelden..han ville holde og kose,og det virka på meg nesten som at han trodde jeg var dama hans..men alt måtte holdes hemmeligt.han sa til meg at han gjerne ville treffe meg jevnligt osv.

jeg hadde aldri trodd at dettte kom til å skje i det heletatt.jeg trodde de elsket hverandre..men tydligvis er kansje ikke sex livet så bra siden han kommer til meg for å få det...hva skal jeg gjøre...??dette er en veldig vanskelig situasjon..

og større er problemet at jeg faktis liker han litt også..hva vil han egentli?og hvorfor meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så bør vel du kutte ut å kalle denne jenta for ei vennine. Det er du en altfor dårlig person til å gjøre.

Hva faen tenker du på? Hva faen gir deg lov til å ha sex med en person som har kjæreste? Hva gjør deg bedre enn denne andre jenta?

Det skal to til for å gjøre noe som dette,men nå var det du som spurte om råd og ikke han.

Så utrolig tragisk. Lurer på hvordan du har det innerst inne nå. Håper du har det jævelig!

Og jeg håper du har en liten form for samvittighet og forteller dette.

Denne jenta fortjener en bedre kjæreste og en bedre "vennine"

SKAM DEG!

Skrevet

Synes du burde komme deg tilbake til skolebenken og få deg litt selvrespekt. Hele innlegget ditt lyser dårskap og dumhet. Fy faen, er du ikke flau?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...