Gå til innhold

hjelp meg ang min mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann er innflytter fra bergen til en byggd som er jævlig på rykter osv.

han har bodd her i 17 år nå, vi har vært sammen i ni år.

ifølge noen av kameratene hans da han flytta hit så meinte de at han var veldig femi osv.

jeg kjennte han i mange år før vi blei sammen har aldri tenkt denne tanken om han.er 195 høy,kjekk ikke den glatte typen men ok utsende.

han driver et firma sammen med en fyr som er en psykopat i mine øyne, han har også slengt med leppa om dette her,var på julebord i går med firma da blei det snak om at en mann hadde gifta seg med en dame for å få barn men var egentlig homo. denne kvinna var det da synd på siden hu ikke skjønnte at han var homo osv.

så i dag er min mann sinna og forbanna forde at han meiner dette blei tatt opp pga han osv.

ikke lett å forklare alt dette på en lett måte men hva skal jeg gjøre med min mann, JEG ER IKKE I TTVIL OM AT HAN IKKE ER HOMSE HAN TENNER BARE PÅ KVINNER. HVA SKAL JEG GJØRE FOR Å HJELPE HAN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hev dere over dumme rykter.

dere vet sannheten selv.

le for dere selv av dumme folk.

Skrevet

DET JEG PRØVER Å SI TIL MIN MANN MEN HAN er så sinna å og forbanna, han er jo sjefen i jobben sin å er jo avhenging av å ha et "godt" rykte, kameratene er jo bare noen idioter

klager på at min mann lager middag når jeg er på jobb osv,vi har det jo kjempe bra sammen

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet, jeg. Har du dårlig rykte dersom du er homofil og gift med en dame?????? Hva er det å bli så sint for????

Skrevet

jeg hadde tatt det som et kompemang - for dette er snakk om sjalusi ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...