Gå til innhold

hvilken dag skal jeg telle som dag 1???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lørdag den 16. nov ble utfloden min lysebrun, tirsdag 18. nov fikk jeg vite ved tidlig ul at utviklingen var stoppet for noen uker siden:( onsdag 19. nov fikk jeg små blødninger, ikke så mye og brunt. lørdag 22 nov fikk jeg veeldig kraftige blødninger som var frisk i fargen. resten av dagene hadde jeg normal mensblødninger.. Har forstått det sånn at jeg skal telle syklusen fra første blødningsdag, men hvilken dag skal jeg regne som den første??

Lurer også på om dere alle som har opplevd sa eller ma ventet lenge før dere prøvde igjen?? Jeg var så utrolig klar for å være gravid så kjenner på meg at jeg har mest lyst til å sette igang prøvinga med en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist at dette skjedde :o(

Vi har opplevd MA for bare to måneder ca. og fikk beskjed om å vente i 4 uker før vi prøvde igjen. Vi klarte ikke å vente så lenge, men venta til den 14. dagen etter utskrapinga.. ..og har holdt på siden da! :P

Skrevet

Åh.. det var trist!

Jeg fikk vite fra min gynekolog at dag 1 er den første dagen med kragtig blødning. Ikke de dagene med mørk / brunt som kan komme et par dager før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...