Knotten & lille persille Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Har aldri hatt det før og aner ikke hvordan det føles. Har en sviende smerte i mellomgulvet om jeg sitter oppreist eller bøyer meg. Er bra om jeg ligger på ryggen.Er 22+2 så livmora har jo kommet et stykke opp. Har sure oppstøt også da selvfølgelig, men kan det gjøre vondt utenom når jeg "gulper"? Ble litt klønete beskrevet dette her:) og er det noen som evt har noen tips for å bli kvitt det?
liv-i-magen Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 -irriterende er det! Jeg har brukt "novaluzid", det er tyggetabeletter som kjøpes på apoteket og virker nøytraliserende. Funker kjempefint for meg. Tror det er noe som heter "link" også - spør på apoteket, de har nok flere råd:)
smurf9 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 og snopet "Lovehearts" hjelper veldig godt - det er vel brusingen som hjelper - og så er det jo godt
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 LOVEHEARTS sier bare jeg!!!! fikset ikke smaken på gaviscon og hele den regla der...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå