Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+5 har hele svangerskapet hadd vont nederst i midten av magen. Værst er det om morgene. Har levert urinprøve den var litt forurenset men ikke nok å gi meg noe mot det. Noen som vet noe om dette? Er litt redd det kan være noe farlig, har ikke blødd noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare livmoren som utvider seg. Har hatt sånne "smerter" jeg også, akkurat som mensmurringer??!!

Skrevet

Er ikke mensmurringer. Er mer knivaktig smerte, som kommer i kramper.Helt nederst midt i. Er mest om morgenen og natten. Har ikke peiling på hva det kan være. Var på Ul for to uker siden, så hjertet slå:) Tror alt er bra med den lille, men er så merkelig "smerte". Hmmm

Skrevet

Jeg har det samme, men nederst til høyre... Skjønner hva du mener med at det ikke er det samme som mensmurringer, men en mer stikkende smerte. Men jeg har fremdeles fått beskjed om at det er livmoren som strekker seg ut. Den er bøyd frem til ca uke 9 og så begynner den å rette seg ut, og det er ikke bare godt, selv om det virker som om type smerte varierer litt. Jeg har det forresten mest på kvelden... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...