Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i min situasjon? (Litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 5.uke, men har flere spontanaborter bak meg, så jeg er ganske avventende og tør ikke helt glede meg over det ennå. Har mistet 4 ganger og to av dem måtte jeg legges inn på sykehuset. Den siste gangen var for ett år siden og da var det ganske dramatisk. Jeg har også testet positivt en 2-3 ganger, men så fått mensen etter en uke eller så, og de gangene ser jeg på som en forsinket mens. (Orker ikke telle dem med) Ingen kan forklare meg hvorfor det er slik, men jeg tror jeg trygt kan si jeg mister i overkant av det som er normalt.

Nå har jeg to flotte jenter og er kjempetakknemlig for å ha dem, så jeg synes ikke synd på meg selv! Det jeg lurer på er jobben og hvor mye jeg skal ta hensyn til at jeg er gravid. Kan det være stress som gjør at jeg mister? Jeg har en super-travel jobb, der jeg ofte tar med meg arbeid hjem og noen ganger blir jeg liggende og tenke om natten på alt jeg ikke får gjort og om det er noe jeg har glemt. Huff. Egentlig tenker jeg at "det som er ment å sittte, sitter" og tåler hverdagen min, men andre ganger er jeg ikke sikker. Hva hadde dere tenkt på som rett å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk blødninger forrige lørdag og var på UL på mandag, da fikk jeg sykemld på flekken, ble nesten tvingt til det. Jeg jobber i barnehage og fikk beskjed om å totalt holde meg unna stress og IKKE anstrenge meg.

Tror kanskje jeg ville vurdert sykemld jeg hvis du vil ha en til. De på jobb burde skjønne at det er vondt for deg å miste så mange ganger, i vert fall hvis det er pga stress og anstrengelser ift jobben.

Ta en sykemld og kos deg, det skal jo være en fin tid helt fra starten av.... Men du virker som en veldig sterk person da, men av og til må man bare krype til korset. Masse lykke til *klemme på*

Skrevet

syns også du burde ta en tur til din dr og prate med han/hun og si att du har en veldig stressende og jobb og att dette gjør att du er redd for og miste denne gangen også . det har de helt sikker forstålese for. ikke vitsi og presse seg selv maks. du skal kose deg og nyte att du er gravid .

jeg skal ha min nr 4 og med forje svanger skap hadde jeg en ma først når jeg ble gravid med minste mann ble jeg sykemeldt fra jobben med en gang for og ungå stress da jeg jobber som slelger og har lange og stressende dager.. denne gangen er jeg blitt gravid i permisjoen min så er hjemme uansett .

syns du skal tenke på deg selv og den lille i magen :)

lykke til

Skrevet

Dere har sikkert rett... sitter litt langt inne å innrømme det, bare. Takk for at dere tok dere tid til å svare meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...