Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 #1 Skrevet 30. november 2008 Vært inne på dette forumet noen dager nå for å sluke litt info om graviditet (er 7 uker ). Men er veldig overrasket over hvor dårlig stemning det er mange steder. Vært litt inne å kikket på "anonym"-siden og det er absolutt ikke noe hyggelig å være der. Blir litt overrasket over hvordan voksene mennesker oppfører seg overfor hverandre. (Kranglesiden er et kapittel for seg selv ) Synes synd på de menneskene som kommer inn her for å få råd og tips, blir tråkket ned i søla!!! Er bare snakk om å vise en smule medmennesklighet... Er det bare meg som er FOR fersk eller er det fler som føler det sånn???
Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Skrevet 30. november 2008 Da er du for fersk Hehe... For de innleggene som er der inne nå er jo ingenting i forhold til det har vært i perioder! Mye hetsing av enkelte nick dessverre.
Gjest Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Trist at det har blitt sånn.... var en del inne på denne siden da jeg gikk gravid sist, og fulgte trimestersidene. Nå synes jeg det er mye mindre aktivitet der inne, og er sjeldent der. Anonym sidene virker som det er homonelle kvinners boksepute...........
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2008 Huff.... det er synd at det skal være sånn. Mine erfaring fra forum er jo at det skal være et koselig samlingssted hvor man rett og slett skal kose seg. Her er det kjempe vanskelig å vite om man får positiv tilbakemld eller om man blir TOTALT tråkket på!! SKUMMELT.......
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2008 HELT enig!!! (Nå er det sikkert mange som tenker "så hold deg unna da" - dette er livsfarlig )
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2008 Tenker bare, det er jo mange kvinner somblir veeeeeldig følsomme og tåler lite kritikk når man er gravid og de må jo bare absolutt holde seg heeeelt unna..... Det er jo ikke riktig at det skal være sånn synes nå jeg da!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. november 2008 #7 Skrevet 30. november 2008 Man kan få mye slengt tilbake hvis man spør om noe eller prøver å søke råd ja! Er veldig synd at det skal være slik og at man ikke kan dele erfaringer og være posetive og backe hverandre opp litt i stede for å dytte hverandre ned i søla! Det er mange som er førstegangs som ikke vet hva de går til eller om ting er normalt osv, og det å spørre de som har vært igjennom det før kan føles trygt. Det er også de som har vært igjennom en graviditet men opplever at neste er totalt anderledes og vil spørre andre om de har vært i samme situasjon. Men det ender med at man kvier seg med å spørre fordi man vet ikke om man får en dritt melding slengt tilbake eller om man får råd og veiledning av noen som har opplevd det samme!
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Jeg anbefaler mammanett hvis man vil ha en koseligere stemning Trives egentlig mye bedre der enn her, men har vært innom her og lest så lenge, så kommer innom av gammel vane
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2008 Godt ikke det bare er meg som tenker sånn..... La spesielt merke til et innlegg hvor det var en som sa at h*n hadde fått kreft og hadde kanskje levetid fram til jul. Vel.... jeg tenkte stakars, dette var utrolig trist, men alle de andre sa at dette var et mistenkelig innlegg og at det ikke kunne være sant pga oppbygging av innlegget osv.... Der går det jo an å holde meningene sine for seg selv mener jeg, Hvis man ikke kan vise litt medlidenhet så kan de heller la være å svare. Tenk om det FAKTISK var SANT :S
Pulverpadda Skrevet 30. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2008 Jeg også. Er mest inne på mammanett.no, men synes det til tider er litt lite aktivitet der, me absolutt MYE koseligere. Men er mye info å hente her også, hvis man bare klarer å luke ut de slemme innleggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå